natasjanederend

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarom is de rekening van de maand februari nog niet afgeschreven en niet zichtbaar

Waarom is de rekening van februari nog niet zichtbaar en afgeschreven.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @natasjanederend,

Welkom op het forum.
Echter hebben wij helaas hier geen mogelijkheid om in de systemen van Vodafone te kijken. Het forum is bedoeld voor de het geven van tips and tricks.
Ik raad je aan om even contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen zien wat er is gebeurd en waarom de rekening nog niet is afgeschreven.
Mocht je nog vragen hebbben dan hoor ik het graag.
Laat me even weten of het gelukt is.

Groetjes stevied86
*moderator edit: tag gefixt*

Bekijk in context

3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @natasjanederend,

Welkom op het forum.
Echter hebben wij helaas hier geen mogelijkheid om in de systemen van Vodafone te kijken. Het forum is bedoeld voor de het geven van tips and tricks.
Ik raad je aan om even contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen zien wat er is gebeurd en waarom de rekening nog niet is afgeschreven.
Mocht je nog vragen hebbben dan hoor ik het graag.
Laat me even weten of het gelukt is.

Groetjes stevied86
*moderator edit: tag gefixt*
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Bedankt voor het antwoord @stevied86 , ik heb het topic nu gesloten.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Topic toch weer open gezet, aangezien we meerdere signalen hierover binnen hebben gekregen.

Degenen die zien dat de factuur van februari nog niet is afgeschreven hoeven zich geen zorgen te maken. Het is mogelijk dat deze later komt deze maand. Er is namelijk afgelopen maand een issue geweest met betalingen via IBAN. De factuur wordt pas afgeschreven nadat deze in My Vodafone is verschenen.

Ook is het mogelijk dat de betalingsdatum bij een deel van onze klanten is veranderd doordat zij zijn overgegaan naar een nieuw systeem. Mocht je hierover vragen hebben dan kun je natuurlijk altijd terecht bij onze klantenservice. 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic