Beste
@Arie-Jan ,
Dus als ik een red abonnoment heb, krijg ik direct een medewerker aan de telefoon. Dit betekent dat de mederwerkers hier achter overal verstand van moeten hebben. Van alle toestellen, bankzaken etc... Omdat er geen selectie meer gemaakt wordt, wie je nu daadwerkelijke aan de lijn krijgt.
Dit zou je op kunnen lossen, door deze keuzes al in de app te maken. Maar dan verleg je dus als ware de optie ergens anders neer... en door loop je als nog je keuzes.
Tappen wordt volgens jou mogelijk? Wat bedoelt u hier precies mee?
Had u niet beter voor dat u een nieuwe app ging ontwikkelen aan een klankbord kunnen vragen, aan welke requirements de app moest voldoen?
Daarnaast had u ook verschillende designs aan een klankbord voor kunnen leggen, en laten aangeven welke zij de meest praktische vind.
Het tafereel wat hier afspreekt, is iets wat tegenwoordig veel vaker voor komt. Een app maker wil laten zien wat er allemaal mogelijk is, en verliest totaal zijn gebruikers uit het hoog.
Sommige punten hieronder, hadden namelijk al op de requirements lijst kunnen staan. Hier was alleen vooronderzoek voor nodig geweest. Ik hoor graag van u, waarom u dit niet gedaan heeft.