Hallo, mijn naam is Arie-Jan en ik ben binnen Vodafone verantwoordelijk voor de My Vodafone App.
Op 10 februari hebben we onze volledig nieuwe My Vodafone App live gezet voor klanten met een Google Android of Apple iOS smartphone en/of tablet.
De nieuwe App draait volledig om jou en past zich aan op jouw persoonlijke situatie. Je krijgt bijvoorbeeld een extra waarschuwing vanuit de App zodra je databundel bijna op is, om je te behoeden voor ongewenste kosten.
Het nieuwe design is speels (hopelijk vinden jullie het leuk) en je kunt je eigen foto en naam toevoegen. Er is een 24/7 chatoptie beschikbaar, zodat je op ieder moment met je vragen terecht kunt bij een Vodafone medewerker. Natuurlijk kun je ook via de telefonische klantenservice, 24/7 Twitter en het forum onze hulp inroepen via deze app.
De afgelopen maanden hebben we dankzij een groep klanten al veel feedback ontvangen over deze App, de bèta test met klanten vanuit het Vodafone forum was super leuk en leerzaam. Veel feedback van onze testers hebben we direct verwerkt. Wij vinden deze App ontzettend belangrijk en willen jullie graag laten weten dat jullie zelf invloed kunnen uitoefenen op hoe deze App zich verder ontwikkelt. De komende maanden zullen er nog meer functionaliteiten worden toegevoegd, dus laat ons weten wat we volgens jullie nog moeten aanpakken!
Ik zal regelmatig op het forum te vinden zijn om jullie suggesties en vragen te bespreken. En natuurlijk om nieuwe ontwikkelingen met jullie te delen.
Heel veel plezier met het gebruiken van de nieuwe app en alvast bedankt voor jullie reacties!