Arie-Jan

Gedreven Meedenker
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

De nieuwe My Vodafone App is live!

Hallo, mijn naam is Arie-Jan en ik ben binnen Vodafone verantwoordelijk voor de My Vodafone App.

Op 10 februari hebben we onze volledig nieuwe My Vodafone App live gezet voor klanten met een Google Android of Apple iOS smartphone en/of tablet.
De nieuwe App draait volledig om jou en past zich aan op jouw persoonlijke situatie. Je krijgt bijvoorbeeld een extra waarschuwing vanuit de App zodra je databundel bijna op is, om je te behoeden voor ongewenste kosten.
Het nieuwe design is speels (hopelijk vinden jullie het leuk) en je kunt je eigen foto en naam toevoegen. Er is een 24/7 chatoptie beschikbaar, zodat je op ieder moment met je vragen terecht kunt bij een Vodafone medewerker. Natuurlijk kun je ook via de telefonische klantenservice, 24/7 Twitter en het forum onze hulp inroepen via deze app.

De afgelopen maanden hebben we dankzij een groep klanten al veel feedback ontvangen over deze App, de bèta test met klanten vanuit het Vodafone forum was super leuk en leerzaam. Veel feedback van onze testers hebben we direct verwerkt. Wij vinden deze App ontzettend belangrijk en willen jullie graag laten weten dat jullie zelf invloed kunnen uitoefenen op hoe deze App zich verder ontwikkelt. De komende maanden zullen er nog meer functionaliteiten worden toegevoegd, dus laat ons weten wat we volgens jullie nog moeten aanpakken!

Ik zal regelmatig op het forum te vinden zijn om jullie suggesties en vragen te bespreken. En natuurlijk om nieuwe ontwikkelingen met jullie te delen.

Heel veel plezier met het gebruiken van de nieuwe app en alvast bedankt voor jullie reacties!
216 Reacties 216
GerritS1976

Gedreven Raadgever
  • 162Posts
  • 6Oplossingen
  • 48Likes
@BasT

"Het grote pijnpunt lijkt dan ook het swipen. Wat ik niet helemaal snap, is wat aan swipen nu precies deze heftige reacties oproept."
Omdat mensen nu stil "MOETEN" staan willen ze überhaupt ook maar iets voor elkaar krijgen. Gisteren en vandaag eens een poging gewaagd tijdens het naar school brengen van één van m'n kinderen om eens te kijken of ik iets kon met de app maar dat hield al gauw op. Je raakt gewoon zwaar gefrustreerd!

Laat mensen met Parkinson of andere mensen die problemen met hun motoriek hebben de app eens testen, dan zie je beter waarom zelfs mensen zonder die problemen afgeven op de app.

"Persoonlijk zie ik het puur als een manier om van menu A naar menu B te gaan."
Voorheen was er nauwelijks sprake van een menu, het icoontje sprak voor zich omdat de informatie van het icoontje en dus de pagina direct zichtbaar was etc.

"Hij kost mij niet meer tijd dan een andere manier (bv tappen) zou kosten, ik was er na vijf minuten aan gewend."
Ook een vrij grappige stelling, het kost jou minder tijd en koste 5 minuten wennen... dan zal het voor alle klanten misschien zo zijn? Echter zie ik het aantal klachten oplopen en blijven zelfs klanten die op pagina 1 klaagde, ook nu nog klagen "inmiddels zelfs al 2 dagen verder!" waar klopt het dan dus niet Bas?

"En een keer iets anders proberen kan best toch?"
Proberen heet Beta, Beta doe je niet onder "alle" klanten en al helemaal niet door diezelfde klanten iets op te dringen zonder hen een mogelijkheid te bieden om ergens op terug te vallen waarover ze wel te spreken zijn.

"Als we anders gelijk stellen aan slecht houdt de evolutie van apps gelijk helemaal op"
Evolutie houdt niet in dat je, je als bedrijf moet pinnen aan de jongere generatie die helemaal fan zijn van swipen, en alles daar buiten moet laten barsten.

Overigens Bas.... het is maar een app die je slechts enkele keren per week gebruikt, het is geen game, het is geen informatieve app die je continue raadpleegt. Het is een app waar je snel, zonder allemaal fancyachtige dingen dat gene snel wilt inzien en daarna afkappen zodat je verder kunt gaan waarmee je bezig was. Steek die honderden of duizenden euro's liever in een goed werkende 3G dekking want daar waar 4G inmiddels is uitgerold, is de dekking van 3G alleen maar achteruit gegaan.

@ronaldk
"Ik krijg steeds meer het gevoel dat de "jongeren" de belangrijkste groep aan het worden is."
En dat blijkt nu ook wel als je steeds beter kijkt naar hoe Vodafone haar strategie en opzet aan het veranderen is.
carijntjes

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste Bas,
Deze app. vraagt juist om eenvoud; je wilt snel je tegoed checken en eventueel wat je buiten je tegoed verbruikt. De oude app. was daar een meester in; opstarten, zien en klaar. De nieuwe app. maakt dat onoverzichtelijk en het swipen naar de stip is een nodeloze handeling. Zet de oude app. ernaast en dan is het probleem opgelost.
ABI

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
hmm
xahmol

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
@Bas: uit je post blijkt maar weer dat jullie het echt, maar dan ook echt, niet snappen.

De vraag moet zijn: waarom WEL swipen. Welk probleem lost swipen ipv tappen op. Voor wie is swipen beter.

Ik heb jullie op die vraag geen antwoord zien geven. En bijna iedereen in dit topic geeft geargumenteerd aan waarom swipen een verslechtering is die trager toegang geeft tot wat de echte core functionaliteit van de app zou moeten zijn, de leercurve aanzienlijk vergroot en voor ouderen een ramp is.

Als je dus zegt dat swipen een core functionaliteit is waar we maar aan moeten wennen zeg je dus lak te hebben aan je klanten. Kennelijk is het veel belangrijker geworden om met een game kinderachtige interface pubers als klant te trekken dan klanten te houden die gewoon snel hun tegoed willen checken zonder kinderachtige interface en vertragingstactieken.
Zelfs Hi is minder infantiel dan deze app. Jullie slaan dus echt doel volledig voorbij.

Als dit de richting is waar Vodafone in wil gaan heb ik spijt als haren op mijn hoofd dat ik net voor twee jaar een Vodafone Red Super abo heb afgesloten. Want dan is er kennelijk maar één provider die klanten gewoon als volwassenen behandeld: KPN.

Ongelofelijk dat jullie zo'n ontiegelijk bord voor jullie kop hebben.

Geef gewoon toe dat dit een fout was, huur een andere app ontwikkelaar in en begin opnieuw. Of wordt een niche provider voor pubers.
ABI

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
hmm
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! Alle,

Namens mezelf wil ik wel even in het kort wat uitleggen over de nieuwe MyVodafone App.
Ik zie in het Topic dat er vele klachten zijn over de nieuwe gelanceerde app wat natuurlijk erg jammer is.
Wat ik voornamelijk zie in het Topic is dat vele de moderators taggen, helaas zijn zij niet de hele dag beschikbaar op het Vodafone Forum de ene zit op Twitter en de andere op Facebook de chat en overig dus en reactie komt wel maar kan aan de late kant hierop zijn.

Doordat er natuurlijk vele reactie's zijn gepost en de feedback erop, worden deze in de volgende update van de app toegepast. Wat je momenteel zou kunnen doen is de app verwijderen en opnieuw te installeren werkt dat niet zul je dus even moeten wachten op de nieuwe update of je verwijderd de nieuwe update en gaat naar de verouderde versie.

*Voor Android gebruikers met en verouderde telefoon verouderde software/hardware en Android versie kan dit wel verschil uitmaken zo gaat 2.3 ontzettend achteruit en 4.3 of 4.4 juist super vooruit. Dus crasht de app momenteel bij je kan het ook te maken hebben aan je toestel. Dit kan in een volgende update worden gefixt!

Er is ook en mobiele versie van MyVodafone dus niet gelijk de app erbij pakken maar via je browser even snel kijken en de resultaten zijn binnen hoor! Link: https://m.vodafone.nl/login
Wel zul je nog even geduld moeten hebben voor de volgende update van de app.

Voor de iPhone gebruikers weet ik minder van maar en update kan ook jullie kanten opkomen voor de app.

*Zelf ontleen ik GEEN enige kritiek vanuit dit bericht en is mijn bericht ook NIET bedoeld om kritiek te maken op dit topic*!
pinsulani

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
BasT,

Ik heb niet het idee dat jullie de geleverde feedback serieus nemen. Klanten doen moeite om hun ervaringen te delen maar deze worden weggewuifd met opmerkingen als "even wennen", "iets anders proberen" of "hij werkt toch". Het kan niet de bedoeling zijn dat in een nieuwe app meerdere handelingen, meer tijd en effort nodig zijn om tot hetzelfde resultaat te komen. Dat is geen evolutie maar achteruitgang.

Dat Arie-Jan als verantwoordelijke inderdaad swipen als core functionaliteit bestempelt is redelijk schokkend. Dit zou betekenen dat deze app bedoeld is om het swipen te leren/trainen. Je ziet toch wel in hoe belachelijk dit is.

Ik begrijp dat jullie de nieuwe app willen verdedigen. Ik zie niet in hoe jullie dit kunnen repareren op een andere manier dan de oude app terug te plaatsen en terug naar de tekentafel te gaan maar ik ben bang dat jullie dit gewoon er doorheen gaan drukken en dat op korte termijn het niet meer mogelijk is om met de oude app gegevens op te halen.
Tiuri

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
BasT schreef:
Als ik alle commentaar in dit topic lees, dan is volgens mij de belangrijkste kritiek dat het nieuwe design niet iedereen bevalt.

"Niet iedereen". Lees dit topic nog eens door, ik heb welgeteld 2 positieve reacties gezien. Alle andere zijn negatief. Ook op facebook is al het commentaar negatief. Je kunt dus beter stellen dat "het nieuwe design NIEMAND bevalt".

BasT schreef:
wat is nu precies de reden dat jullie in dit topic zo tegen swipen zijn?

Het voegt niets functioneels toe! Het maakt de bediening onnodig gecompliceerd, niet alleen, maar wel vooral ook voor oudere klanten
Zoals Arie_Jan reeds aangaf met zijn "swipen is core'functionaliteit" lijk het erop als de app ontworpen is om er leuk uit zien, als een spelletje, waarschijnlijk om jonge klanten te trekken. Er is absoluut niets mis met een app die er leuk uitziet en je hebt gelijk dat je soms iets moet proberen, maar dat moet niet ten koste gaan van de functionaliteit of het gebruiksgemak.

BasT schreef:
Ik denk dat Arie-Jan wel heeft laten zien dat hij ze heel serieus neemt.

Ik denk juist dat Arie-Jan de klanten totaal niet serieus neemt. Hij geeft al aan te gaan kijken naar het toevoegen van de mogelijkheid rekeningen in te zien. Waar dat op neerkomt is waarschijnlijk dat het ontwerp zo blijft, inclusief swipen, en er wordt een bolletje toegevoegd om je rekeningen te kunnen bekijken waar je naar toe moet swipen, en vooral ook zonder labeltjes zodat je ze stuk voor stuk moet proberen om te vinden wat je zoekt.

Denk nu vooral niet dat het toevoegen van die functionaliteit de ergernis over het swipen zal wegnemen. Zo werkt het niet. Deze nieuwe versie is gewoon, zoals toch wel heel duidelijk blijkt uit alle reacties en commotie, veel minder gebruikersvriendelijk dan de oude versie. Het verplichte swipen is daar waarschijnlijk de hoofdoorzaak van, maar de kinderlijke indruk die het maakt, het feit dat het lijkt op een spelletje, heeft er zeker ook invloed op.
Underscore_101_

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Beste @BasT

Waarom wij tegen Swipen zijn,... omdat het voor een app als deze onnodig veel extra handelingen zijn ten opzichte van de oude app, waar je met een tik/druk kon zien wat je zoekt, nu moet je drie keer swipen voordat je bij je data tegoed bent nadat je de app hebt geopend.

Daarnaast heb je voor swipen in deze app twee handen nodig, en met de oude app kon je alle knoppen bedienen met één hand.
(het twee handen nodig hebben kan er misschien aan liggen in welke hand men de telefoon vasthoudt, ik doe dat voornamelijk moet links, zodat ik m'n rechter hand kan gebruiken om een krant, een koffer, een kopje koffie enz. kan vashouden)

Een app als deze moet vooral juist snel en gebruiksvriendelijk gewenste gegevens weergeven en hoeft grafisch
niet zo spectaculair te zijn, als ik wil swipen speel ik wel een spelletje, en de app is geen spelletje.
Dat een apparaat iets kan, wil nog niet zeggen dat het ook gebruikt moet worden, mijn toestel kan bijvoorbeeld de temperatuur meten, maar daar doet jullie app toch ook niets mee 🙂

Er zijn genoeg andere ontwikkelaars die apps maken, laat aan hen het ontwikkelen en ontwerpen over en hou je als Vodafone vooral bezig met bellen en klantvriendelijkheid en gebruiksgemak.

Ik wil trouwens nog steeds graag weten of deze app meer data verbruikt dan de oude, maar misschien moet ik daar een apart topic voor aanmaken.

Groeten,

Rob
Flow

Gedreven Raadgever
  • 132Posts
  • 14Oplossingen
  • 29Likes
Ik moet aardig veel naar beneden "Swipen" om al deze klachten te kunnen lezen...

Vind sommige reacties erg overdreven. Ontevreden zijn, oké. Maar sommige slaan toch de plank mis.

De feedback wordt opgepakt, maar goed als je swipen zo'n issue vind kun je nog altijd, zoals al vaker vermeldt m.Vodafone.nl gebruiken.

@Rob. Ik verwacht niet dat de app meer data verbruikt. De animaties staan in de installatie. Uiteindelijk haalt hij nog altijd dezelfde informatie van de server.
GerritS1976

Gedreven Raadgever
  • 162Posts
  • 6Oplossingen
  • 48Likes
@Flow

Vind sommige reacties erg overdreven. Ontevreden zijn, oké. Maar sommige slaan toch de plank mis.
Noem eens wat reacties. Tot nu toe zie ik reacties bestaande uit klachten maar vooral ook frustraties. Dus ontevreden of zelfs de plank mis slaan is zekers niet het geval.

De feedback wordt opgepakt, maar goed als je swipen zo'n issue vind kun je nog altijd, zoals al vaker vermeldt m.Vodafone.nl gebruiken.
Wat je ook kunt doen als jij graag wilt swipen is een spelletje downloaden. Dan kunnen de meeste klanten die tevreden waren over de oude app het daar bij houden en is iedereen tevreden. Jij je swipe, ik mijn duidelijkheid en normaal kunnen raadplegen van informatie op snelle, duidelijke en normale wijze zonder poespas en gedoe.

De issue kun je ook anders zien: Als je niet wilt/kunt swipen, kun je ook naar KPN en T-Mobile gaan. Die hebben een heldere app zonder swipe waar het gewoon net als met de oude Vodafone app duidelijk is en je gewoon een normale app voorgeschoteld krijgt zonder fancy gedoe.

Vodafone lijkt n.l. te vergeten dat niet de app het visitekaartje is, maar de kwaliteit van klantenservice, dekking, netwerk, stabiliteit, eenvoud, gemakken. Als ik 3x moet swipen voor dezelfde informatie die ik eerst met 1 touch kreeg, dan slaat Vodafone zeer zeker de plank volledig mis.


Zoals een cabaretier het misschien zou zeggen: Wil ik die verdomde data bundel snel raadplegen omdat ik zojuist een sms kreeg dat ik buiten mijn maandelijkse kosten dreig te raken, ben ik doordat ik dat rot plaatje niet in dat andere rot plaatje kreeg (genaamd swipe) diep gefrustreerd geraakt en mijn telefoon tegen de muur verrot gegooid. Zo dat zal Vodafone leren!


Terry

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes
@Flow "De feedback wordt opgepakt"

Daar heb ik (en velen met mij?) mijn twijfels bij.

In de eerste reactie zegt Arie-Jan dat 'er tegen de zomer' nieuwe functionaliteiten worden toegevoegd. Over de grootste klacht, de onhandige UI, zwijgt hij. In de tweede post gaat hij er iets meer op in, dat is fijn. Echter, dan bestempelt hij swipen als core-functionaliteit, hetgeen weer aangeeft dat hij de kritiek niet écht begrijpt (of wil begrijpen)? Vervolgens komt er dan een moderator die doodleuk zegt dat het bij hem allemaal niet trager werkt, terwijl er toch echt meerdere filmpjes gepost zijn waaruit blijkt dat het in de praktijk gewoon meer dan 15 seconde duurt. Tja, hoe serieus moet ik Vodafone dan nog nemen?

Vodafone nodigt zelf de mensen uit om te discussiëren, een goed initiatief, maar doe dan ook wat met de kritiek en denk met de klanten mee. Communiceer met je klanten. Hoe meer mensen het idee hebben tegen een muur te praten, hoe feller de reacties worden. En ik bemerk nu toch zeker een vrij dikke muur bij Vodafone.
Flow

Gedreven Raadgever
  • 132Posts
  • 14Oplossingen
  • 29Likes
Haha Gerrit. Je geeft meteen een mooi voorbeeld van de plank mis slaan. Je denkt dat mensen hun provider keuze laten beïnvloeden door een app? Echt waar?

Als je niet kunt swipen... Heb je ook geen smartphone. Hoe unlock je je Android/IPhone. Hoe scroll je naar beneden op een pagina etc etc. Mensen die het niet kunnen hebben over het algemeen een simpele telefoon. Bellen 1200 voor tegoed status of sturen een sms naar 4000 met de tekst "status". Prepaid *101# en *104# (goeie oude tijd). Het heeft hier niet met kunnen te maken, maar met willen. Als je niet wilt swipen heb je toch genoeg alternatieven?

xahmol

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
@Flow: Over de plank misslaan gesproken.

Het issue is niet dat ik niet KAN swipen, het issue is dat ik niet WIL moeten swipen voor zoiets simpels als een belstatus bekijken.
Swipen om een telefoon te unlocken heeft een functie. Alleen klikken zou daar de telefoon te snel onbedoeld unlocken. Swipen om te scrollen heeft ook een functie om logisch en intuïtief een pagina te navigeren en omdat klikken bedoelt is voor iets selecteren en je niet tegelijkertijd hetzelfde voor scrollen kan gebruiken.

Maar wat is de functie van swipen boven tikken hier? Puur het feit dat je moet uitleggen dat je hier moet swipen omdat het tegen de intuïtie ingaat zou al wat moeten aangeven. Een goede UI snap je intuïtief zonder uitleg. Er is er reden dat geen enkele andere app swipen op deze manier gebruikt (of het moet een game zijn).
Ook jouw heb ik nog geen enkel argument horen geven waarom swipen ipv klikken nuttig is in deze app.

En ja, er zijn genoeg alternatieven. KPN bijvoorbeeld.
Overstappen om een app klinkt wat ver gaan. Maar die app is wel het visite kaartje. Wat duidelijk maakt waar de provider voor staat. En Vodafone lijkt nu vooral duidelijk te maken zich niets te interesseren om gebruiksgemak, functionaliteit en serieus gebruik. Maar te gaan voor wat zij denken dat cool is in een kennelijk desparate poging om zonder de klant te begrijpen hun imago te verbeteren.
Als zodanig is het dus een voorbode voor hoe Vodafone gaat 'innoveren'. Eyecandy boven functionaliteit. Pubers boven serieuze en zakelijke gebruikers. Jong imago boven netwerkkwaliteit. En vooral niet luisteren naar klanten.
Flow

Gedreven Raadgever
  • 132Posts
  • 14Oplossingen
  • 29Likes
Dat geef ik toch aan. Niet willen swipen. Het niet kunnen swipen was een reactie op Gerrit...

Ik ben zakelijk klant van VF en vind de app er goed uit zien. Ik begrijp volkomen dat sommige mensen het niet nuttig vinden (swipen), maar IK vind het mooi dat VF iets anders probeert (naar mijn mening met succes) zonder dat ik er last van heb. Het swipen werkt prima bij mij. Hoef niet te beargumenteren waarom het nuttig is. Het is gewoon een nieuwe manier om van A naar B te komen.

Het enige wat ik aan wil geven met mijn posts is dat voor de mensen die het niet bevalt genoeg alternatieven zijn.

Daar naast zijn je vergelijkingen nogal krom:
Eyecandy boven functionaliteit?
Welke functionaliteit mis je...
Jong imago boven netwerk kwaliteit?
Die link kan ik helemaal niet leggen...

Maar goed. Waarom zo boos mensen. Als ik het zo lees is het net alsof dit het belangrijkste is wat VF aanbied....Als zakelijke klant gebruik je nog altijd nummerbeheer, rekening beheer/extract voor de belangrijke dingen. Zaken die je nooit in een app zult terug vinden...

Maar goed, zal wel aan mij liggen haha...
Klagers horen er bij

ABI

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
hmm
xahmol

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
@flow: Waarom zou je van A naar B willen komen als gewoon tikken op A al voldoende is.

Gebrek aan functionaliteit: elke seconde die ik verlies en wat afleid van wat de app hoort te doen.

Ben overigens geen zakelijke klant (al gebruik ik mijn privé abo ook zakelijk, bedrijf waar ik werk ondersteund Bring Your Own Device). Wel een veelgebruiker die graag serieus wordt genomen met apps en andere ondersteuning die mij helpen ipv afleiden van het doel.
GerritS1976

Gedreven Raadgever
  • 162Posts
  • 6Oplossingen
  • 48Likes
@Flow
Hoe ga jij mensen die niet kunnen Swipen überhaupt naar m.vodafone.nl krijgen en dan doel ik niet op een dumbphone maar een smartphone waarbij de gebruiker(s) problemen hebben met hun fijne/grove motoriek waarmee ze wel gewoon van boven naar beneden en van links naar rechts kunnen Swipen maar diagonaal etc. teveel precisie benodigd is ?

Waarom ze een Smartphone hebben? Omdat ze daarmee bijvoorbeeld als ze een paniek aanval hebben, via beeldtelefonie contact kunnen leggen met een Buddy? Ze toch een foto kunnen maken onderweg? En de prijzen tussen de goedkoopste Smartphones vs. Dumbphones niet veel meer uiteenlopen ?

Nee ik behoor zekers niet tot die groep mensen, heb ermee te maken en ja vooral aan dergelijke mensen denk ik. Er zijn n.l. heel veel mensen die binnen de door mij aangehaalde doelgroep vallen.

Daarnaast, het is MAAR een app'je dat alleen wat informatie moet tonen op momenten dat klanten erom vragen. En niet eerst app starten, en vervolgens enkele keren moeten Swipen voordat de informatie verschijnt. Juist als je jezelf richt op consumenten weet je dat je prioriteiten moet stellen en heel goed moet uitwerken wat je wilt bereiken, hoe je het wilt bereiken, welke doelgroep je wilt bereiken, welke leeftijdscategorie etc. Met de nieuwe app lijkt alleen rekening te zijn gehouden met het jaar 2014 en de jongeren iets dat juist averechts gaat werken tegenover een ongelofelijk grote hoeveelheid klanten getuige de hoeveelheid klachten die her en der opduiken.

Tuurlijk, er zullen ook zeker positieve reacties zijn. Maar als we antwoorden gaan zoeken op de prioriteiten etc. dan komen we gauw tot de conclusie dat de app gericht is aan jongeren, ouderen en mensen met beperkingen niet tot de doelgroep behoren. De eenvoud is voor de genoemde groep mensen ver te zoeken, het geheel is veelal te complex en moeilijk te bereiken. Maar ook voor de 'gemiddelde' consument is het over the edge, waarom? Je kon voorheen met 2 ticks op het scherm je informatie kon raadplegen, dit is nu 1 tick en meerdere Swipes in de hoop dat je wel goed Swiped, anders kun je aan de gang blijven of zit je op de verkeerde pagina met alle irritaties van dien.

Het excuus vanuit Vodafone dat over 3 weken een update komt, en rond de zomer getuigt van het feit dat men er helemaal niet bij stil heeft gestaan om eerst onder een select groepje mensen te testen of zelfs de nieuwe app apart aan te bieden voor die mensen die daar wel belang bij hebben. Het wordt één ieder zeg maar gerust door de strot geduwd, en als je sommige reacties leest moeten juist die mensen maar uitwijken naar ouderwetse alternatieven terwijl het ook perfect naast elkaar had kunnen draaien.

ABI

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
hmm
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! Alle,

Ik zie weer vele reactie's en wil even duidelijk maken dat de reactie"s natuurlijk welkom zijn alleen dat mensen gaan dringen is onbegrepen te noemen de app zal niet in 15 minuten worden geupdate....

Het beste is om rustig af te wachten en niet te stressen of paniekerig te worden.
Er bestaat en mobiele versie van MyVodafone via de mobiele Vodafone site.

*Ik wil hiermee geen kritiek topic van maken en daarom is mijn bericht niet lijdend naar en en kritiekpunt*
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic