Goldenass

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Blackberry blox probleem

Ik heb vodafone beltegoed gekocht voor me blackberry curve 9300 en als ik een smsje stuur naar 4000 krijg ik een sms binnen dat me blackberry blox geactiveerd is. als ik me blackberry de batterij eruit haal en opnieuw start blijft me beltegoed hetzelfde en zo heb ik het een stuk of 20 keer geprobeerd. ik ging naar de winkel belcompany en vertelde me verhaal, en kon het ook niet oplossen en zei dat ik de klanten service moest bellen maar ik krijg jullie niet bereikbaar dus dan maar naar de forum gegaan.

Kunnen jullie me helpen?
25 Reacties 25
Jawad

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedmiddag allemaal,

Gister nacht kocht ik Beltegoed bij het tankstation, opgewaardeerd en het ging allemaal goed.
20 euro btg en ik wilde de Blackberry Blox aanzetten Maar dit ging niet wegens een technische storing.
En ik moest t later proberen, elke keer dat ik het probeerde ging er een euro van mijn Beltegoed af?
Ik dacht ik ga slaPen en morgen ochtend zal die wel werken, ik start men telefoon opnieuw op, is mijn Beltegoed 22 eurocent???!!!! Kan iemand mij in hemelsnaam vertellen wat hier aan de hand is?
TomS

Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 9Oplossingen
  • 9Likes
Hoi Jawad,

Waarschijnlijk is je tegoed opgesnoept door data gebruik. Ik adviseer je contact op te nemen met de klantenservice. Deze kunnen het precies voor je nakijken.
Probeer de volgende keer ook eens of je de Blackberry Blox wel kan aansluiten via MyVodfone.

mariaD

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
mijn blox was geldig tot 13 september(volgens de sms die ik altijd krijg...) maar werd de 1e gedeactiveerd vanwege te weinig bel tegoed(er stond voldoende op trouwens),loopt een blox van de 1e tot de 1e of kan je hem willekeurig voor een maand aanzetten .
 
ik durf hem nu niet meer aantezetten ,want betaal toch 12.50 ......voor niks.....
 
 
 
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Maria, welkom op het forum. Alleen bij abonnementen lopen BloX van de eerste tot de laatste dag van de maand.

Bij Prepaid lopen alle BloX, inclusief de BB BloX, 30 dagen. Stel dat je hem de 8e van de maand aanzet, dan verloopt hij 30 dagen later (rond de 8e van de volgende maand dus).

Wat wel kan is dat de MB's die je bij de BloX krijgt op zijn voordat de 30 dagen voorbij zijn. Als je nog beltegoed hebt dan kun je tegen het dagtarief verder internetten, pingen en appen want je BloX (en daarmee de toegang tot het BlackBerry netwerk) staat nog aan.

Als je dat niet wilt, of als je geen beltegoed meer hebt, dan kun je mobiel niet meer internetten (wel nog via wifi) inderdaad.

Zo werkt het dus 🙂 Je kunt de BloX nu gerust aanzetten, hij loopt dan weer 30 dagen (ongeveer tot 13 oktober)
mariaD

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
dank je wel voor je antwoord,dan is er toch iets niet goed gegaan ,want de 1e is hij gedeactiveerd en was dus wel geldig tot de 13e ....
 
ik had nog MB's en voldoende beltegoed ,(al vertelde het smsje wat ik kreeg van vodafone iets anders  😉  )
maar ik ga alles weer opwaarderen en aanzetten en hoop dat het dan nu wel goed blijft gaan.
 
bedankt en een fijne dag verder.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
mariaD schreef:
dank je wel voor je antwoord,dan is er toch iets niet goed gegaan ,want de 1e is hij gedeactiveerd en was dus wel geldig tot de 13e ....

Hmm, raar. Houdt het in ieder geval even in de gaten en gebeurt het nog eens, dan bel even met de klantenservice. Het kan dat er dan even naar je nummer gekeken moet worden 🙂

Graag gedaan in ieder geval!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic