Goldenass

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Blackberry blox probleem

Ik heb vodafone beltegoed gekocht voor me blackberry curve 9300 en als ik een smsje stuur naar 4000 krijg ik een sms binnen dat me blackberry blox geactiveerd is. als ik me blackberry de batterij eruit haal en opnieuw start blijft me beltegoed hetzelfde en zo heb ik het een stuk of 20 keer geprobeerd. ik ging naar de winkel belcompany en vertelde me verhaal, en kon het ook niet oplossen en zei dat ik de klanten service moest bellen maar ik krijg jullie niet bereikbaar dus dan maar naar de forum gegaan.

Kunnen jullie me helpen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
mariaD

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
dank je wel voor je antwoord,dan is er toch iets niet goed gegaan ,want de 1e is hij gedeactiveerd en was dus wel geldig tot de 13e ....
 
ik had nog MB's en voldoende beltegoed ,(al vertelde het smsje wat ik kreeg van vodafone iets anders  😉  )
maar ik ga alles weer opwaarderen en aanzetten en hoop dat het dan nu wel goed blijft gaan.
 
bedankt en een fijne dag verder.

Bekijk in context

25 Reacties 25
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Heey Goldenass,

Ik lees net je bericht en ik vind het vreemd dat je wel een sms krijgt ter bevestiging maar je betegoed niet wordt afgeschreven.
Ik adviseer je nog even te wachten of het alsnog wordt afgeschreven. Kun je wel van je BB gebruik maken ?
Bellen, gebeld worden, sms en internet ?

Heb je een mogelijkheid om via een vaste lijn te bellen met Vodafone ? Je kunt dan bellen met nummer: +31 6 54 50 01 00

Groet - Kind regards,

Maurice
Moderator
Smartphone Crew - Forum NL
Standing by,
Goldenass
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik kan inderdaad nog bellen smsen, en internet doet het met de wifi, en omdat ik steeds vodafone mederwerker probeerde te bereiken daalde me beltegoed van 20 euro naar 11 euro, vandaag koop ik wel weer beltegoed en zal het opnieuw proberen te activeren en je advies volgen om te wachten misschien helpt het wel.
En het rare is dat ik wel op ping kan met wifi.
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi,

Je kunt dus zonder WiFi niet van je browser gebruik maken ?
Ik raad je echt aan om contact op te nemen met de Smartphone Crew. Mijn collega,s zullen je graag verer helpen om het in orde te maken.

Groet - Kind regards,

Maurice
Moderator
Smartphone Crew - Forum NL

Standing by,
nova

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Maurice
 
Ik snap niet dat jij niks van dit probleem af weet
Ik zit al een week zonder BB Blox en krijg steeds te horen van vodafone dat ze ermee bezig zijn en het een algemeen probleem is
 
dus de communicatie gaat niet lekker bij jullie !!
 
Ik vind de communcatie zowiezo bagger.
Kan jij Navragen aan jouw collega's wat er nu echt aan de hand is en hoe lang het nog gaat duren??? en dan terug met Info komen op dit forum.
 
want we zijn moe om steeds van het kastje naar de muur gestuurd te worden!!!
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Nova,

Ik begrijp je frustratie omdat je geen duidelijk antwoord krijgt. Uit je bericht begrijp ik dat je al een aantal malen met de klantenservice hebt gebeld en ik vraag me af wat hier de uitkomst van was ?

Groet - Kind regards,

Maurice
Moderator
Smartphone Crew - Forum NL

Standing by,
snuitje

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
Ik heb gisteren me prepaid kaart gekregen,
Maar ik kan niks.. Ik kan niet pingen , smsen op intetnet enz
Ik kan alleen op internet via me wifi.
Bij internet service staat ; geen verbinding
& bij enterprise server het zelfde.
Help;(
nova

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Maurice,
 
ben zeer gefrustreed!!
 
Ik heb een aantal malen met klantenservice gesproken ja en die zeiden dat het probleem bij de afdeling data in behandeling is.
Nu was mijn vraag ook aan jou om dat even uit te zoeken want ik kan niet rechtstreeks bellen met die afdeling.
 
Ik neem aan dat een smartphone crew medewerker dat wel kan, vandaar mijn vraag om extra info vanuit jou kant.
 
gaat dit lukken?
 
Nova
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Heey Nova,

Ik wil het wel voor je navragen dus als je me een prive bericht wilt sturen met je 06 nummer dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen.

Groet - Kind regards,

Maurice
Moderator
Smartphone Crew - Forum NL

Standing by,
Goldenass
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Even ter update had geen beltegoed gehaald aangezien ik dacht dat t weer niet zou gaan lukken, dus ik ga vandaag een nieuw sim kaart kopen en zal het daarop proberen.

Ik kan wel via wifi op web browser. me windows live messenger doet het ook, en de rare is dat ik nog met wifi door kan pingen.
Als ik het geprobeert heb zal ik wel zeggen of het gelukt is of niet, nouja ik hoop van wel zodat de probleem dan ook opgelost is.
TumblingDice

Stamgast
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Heey Goldenass,
 
Als je toch een nieuwe sim gaat kopen, laat het dan gelijk in orde maken door de Vodafone medewerkers in de winkel 🙂
 
Grtz
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Nova,

Ik heb tot op heden nog geen bericht van je mogen ontvangen. Is het probleem al opgeost ?
Laat me even weten of ik nog helpen kan 🙂

Maurice
Moderator Smartphone Crew - Forum NL

Standing by,
Goldenass
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zoals ik dacht, het lag aan me sim kaart.
Toen ik een sms stuurde naar 4000 keek ik of er €12.50 van me bltg was afgehaald, en inderdaad  het was betaald. Starte me telefoon opnieuw en alles werkte weer netjes.

Nja, zit ik nog met 1 irritant probleempje me scroller scrolt af en toe omhoog vooral buiten in het wind vanzelf omhoog waarvan ik al maanden last van heb maar daarmee kan ik wel mee leven haha.
Kan dat misschien aan liggen omdat ik in de douch muziek luister en er stoom in zit? denk het niet want had de batterij een uurtje eerst eruit gehaald en ondertusse dacht ik dat de stoom weg zou zijn maar toch bleef het zelfde. of kan het misschien liggen aan dat het beschadigd is of een update nodig heeft?
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Goldenass,

Goed om te horen dat alles weer werkt 😄

Op je tweede vraag is het moeilijk antwoord te geven omdat ik nog nooit van dit probleem heb gehoord.
Je zou je toestel kunnen koppelen aan een PC of laptop waar je de Desktop manager van BlackBerry op hebt geinstalleerd.
Misschien is er een update voor je toestel beschikbaar. Is dit niet het geval, dan is het raadzaam om met onze telefonische klantenservice contact op te nemen. Je kunt natuurlijk ook altijd even naar de Vodafone winkel gaan. Mijn collega zal je graag verder helpen.


Maurice
Moderator Smartphone Crew - Forum NL

Standing by,
Goldenass
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zal wel binnenkort even een update uitvoeren, kreeg eerst een sms dat er een nieuwe update kwam waarbij ik sneller op web browser kon maar geen tijd gehad om het uit te voeren
Van mij mag dit onderwerp gesloten worden, Bedankt voor jullie hulp 😄
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Nova,

Je hebt contact met de telefonische klantenservice gehad. Is in dit gesprek niets gezegd wat betreft de tijd die de technische afdeling nodig zal hebben om naar je vraag te kijken en met een oplossing te komen ?

Groet - Kind regards,

Maurice
Moderator
Smartphone Crew - Forum NL
Standing by,
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Snuitje,

Is het probleem inmiddels al opgelost ?
Mocht dit niet zo is mijn vraag of de simkaart al geactiveerd is ? Heb je op de simkaart beltegoed gezet ?

Groet - Kind regards,

Maurice
Moderator
Smartphone Crew - Forum NL
Standing by,
roatje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo
Wie kan mij helpen?
Vannacht beltegoed opgewaardeerd met 20 euro.
Blox geactiveerd maar geen reactie.
Nogmmals gedaan weer niets.
Vanmorgen berichtje terug dat het niet gelukt wegens technische problemen.
Wel was mijn beltegoed nog maar 0,23 cent !!!!
Dit kan toch niet,wie kan mij helpen?
Ik kan nu helemaal niets meer.
 
roatje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Probleem opgelost na een telefoontje naar de helpdesk voor prepaid.
20 Euro teruggestort.
Bedankt
 
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi roatje,

Goed om te horen dat het opgelost is 🙂
Fijn weekend voor jou !
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic