Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,275Oplossingen
  • 1,745Discussies
  • 81.4KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Problemen met 3G Alleen-lezen Onopgelost

Sinds begin juni heb ik problemen met mijn 3G verbinding.er staat nu een E wat betekend dat?Wifi doet het wel maar de rest is echt waardeloos!!!!!!!!!Heb al van alles geprobeerd niets lijkt te helpen....

Abonnement verlagen? Alleen-lezen Onopgelost

Bericht verplaatst. Hierover is al een topic actief

06 nummer wijzigen Alleen-lezen Onopgelost

Beste forumleden, Graag wil ik mijn 06 nummer laten wijzigen van mijn huidige abonnement, echter wil ik een (Vodafone) prepaid nummer laten overzetten naar mijn huidige abonnement. Ik lees op het inte...

Mobiel pinnen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo ik gebruik mobiel pinnen in mijn winkel en kan nu al sinds dinsdag middag niet pinnen. Er schijnt geen verbinding te zijn. Ik heb contact gehad met CCV hierover; het schijnt dat Vodafone zijn ze...

storing 1187 Alleen-lezen Onopgelost

Al vanaf 21 mei bezig met Vodafone, om eindelijk weer eens normaal te kunnen bellen en gebeld kunnen worden. Helaas nog steeds geen enkele verbetering, gelukkig worden we "goed" op de hoogte gehouden ...

Mep-Code Alleen-lezen Onopgelost

ivm BlackBerry vraag verplaatst naar juiste forum

Bas door Oud Community Moderator

Kleur Samsung Galaxy S3 Alleen-lezen Onopgelost

Mijn vriend kan na het weekend zijn abonnement verlengen. Nu wil hij graag een zwarte Samsung Galaxy S3, maar deze is nu alleen in het blauw, wit en bruin te verkrijgen. Komt de zwarte ooit weer terug...

Netwerkfout hotmail Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen, Sinds enkele dagen krijg ik geen hotmail meer binnen op mijn HTC. Gmail, andere internetapps geen probleem. De melding is: netwerkfout. Geen instellingen gewijzigd voor dit gebeurde. Hotm...

storing postcode 9051 (Stiens) Alleen-lezen Onopgelost

Kijk even of er niet al een topic is over jouw onderwerp waarin je hem kunt plaatsen. Ik heb het nu verplaatst naar het goede topic 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen