Een aantal dagen geleden had ik mijn blackberry (bold 9900) helemaal opgeladen en lag ie gewoon op de bank, toen ik m later oppakte startte die niet meer op en deed ik een paar keer een battery pull waarna het rode licht dan langdurig zou schijnen en weer uit zou gaan en er verder niks gebeurde. Vanaf dat moment ging ie wel aan tot op het punt dat ik kon inloggen (pin intoetsen), maar toen gaf ie aan dat de batterij leeg was. Sinds dien elke keer dat ik de oplader in de blackberry stak viel die uit, maar laadde hij niet op. Toen was zelfs dat voorbij en ging ie helemaal niet aan, nu als ik m aan de oplader zet laat ie zo'n batterij tekentje zien met een bliksemschichtje erin (volgens mij betekende dat dat ie aan het opladen was), maar zelfs dan gaat ie niet meer aan na 3 uur aan de oplader te hangen.
Ik heb al een andere oplader geprobeerd en een andere batterij, maar hij reageert hetzelfde. Volgens mij moet ik 'm dan gewoon laten opsturen, maar ik ben mijn bon kwijt. Kunnen ze bij de vodafone winkel gewoon terugzoeken naar de bon? Of is er misschien iets dat ik kan doen met de blackberry?
Dank