Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,259Oplossingen
  • 1,693Discussies
  • 77.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

N97 20.xx Firmware Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een vodafone N97 en daarop is de 20.xx firmware helaas niet te installeren. Als ik bij vodafone de code aanvraag om het toestel simlock vrij te maken, kan ik dan wel de 20.xx firmware installer...

bartv door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Na Update Os Versie 5..... Alleen-lezen Onopgelost

nadat ik mijn BB BOLD 9000 voorzien had van de nieuwste update OS v5.0 opnieuw moest opstarten, kon ik helaas niet meer de mini browser opera v4.2 installeren.Deze had ik eerst wel, maar bij verbindin...

Schiertje door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nokia 5800 Xm Ovi Store Wil Niet Alleen-lezen Onopgelost

Hoi allemaal,Ik maakte altijd blij gebruik van de ovi store op mn nokia 5800 XM. Maar sinds een week werkt het niet meer;als ik de store wil openen blijft ie hangen in het ovi opstartscherm, úren! Heb...

wietske door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

My Web Verwijderen Op De Nokia E72 Alleen-lezen Onopgelost

ik heb via vodafone een e72 binnengekregen. Daar staat my web op als homepage. Dat wil ik niet. Maar krijg het er niet af. Ook het wijzigen van homepage heeft geen effect Wat nu?

kaaskopje door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mis Je Iets? Post Het Dan Hier Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Forum Team,Heb je het idee dat er iets ontbreekt aan het forum? Een bepaalde categorie of misschien dat iets in de layout niet correct is (buiten IE6 ). Gooi het dan hier in de groep! Alle beetj...

BakermaS door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Levering Htc Hd2 Alleen-lezen Onopgelost

Heeft er iemand al zicht op de levertijd van de HTC HD2?

remsy door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Welk Internet Abonnement Bold 9000 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Kunnen julie mij misschien helpen?Ik wil graag een Bold 9000 aanschaffen als vervanger van mijn gesneuvelde Nokia N96.Nu heb ik bij mijn abo onbeperkt internet en gebruik ik o.a. pushmail op mij...

h2o door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wijzigen Vodafone Service Instellingen Op Htc Hd2 Alleen-lezen Onopgelost

Dag allemaal,Ik heb een vraag over de instellingen van de Vodafone services die te selecteren zijn via het Vodafone icon in het start menu van de HTC HD2.Na het selecteren van Vodafone Service en verv...

janpolet door Gedreven Meedenker
  • 58 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Alleen Maar Internet Problemen Sinds Dag 1 Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb dus eind november een 360 mobiel aangeschaft en heb sindsdien alleen maar problemen gehad. in december ging ik naar spanje toe en na een paar dagen kreeg ik een telefoontje dat ik 200 euro aan ...

klotezooi door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bel Niet De Klantenservice Via Het Vodafone Icon! Alleen-lezen Onopgelost

Dag allemaal,Ik heb net de klantenservice gebeld via het Vodafone icon in het startmenu van de HTC HD2.Na het selecteren van Vodafone Service en vervolgens Klantenserveice wordt de vraag "Verbinden? J...

janpolet door Gedreven Meedenker
  • 58 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Modellen Htc Alleen-lezen Onopgelost

Hallo lezers, Weten jullie wat meer over wanneer modellen beschikbaar komen in de Vodafone shop? Ik heb nl. op een site op internet, ik weet niet of ik hier reclame mag maken voor de site dus ik noem ...

NoiK door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Automatisch Contact Samsung H1 En Parrot Carkit Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een samsung H1 met vodafone 360. Als ik in mijn auto stap moet ik iedere keer akkoord geven op mijn telefoon voor connectie met mijn carkit parrot (3100?). Is het mogelijk om iets aan te passen...

hein door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mms Instellingen Htc Hero Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag, Ik heb via de site geprobeerd mijn HTC Hero in te stellen voor mobiel internet. Dat is me met de gegevens die aangeboden worden niet gelukt, maar met wat hulp op andere fora heb ik het in...

Purneau door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Controle Update Toepassingen Forceren Htc Magic Alleen-lezen Onopgelost

Op m'n HTC Magic krijg ik af en toen een melding dat er updates beschikbaar zijn voor de toepassingen. Soms druk ik die weg omdat ik ze later wil doen.Echter dan ben ik de updatemelding kwijt. Hoe for...

dvenema door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

360 Op Een Android Toestel Alleen-lezen Onopgelost

Voor iedereen die het interesseert:Afgelopen weekend ben ik op de android market Vodafone people voor android tegen gekomen.Het is welliswaar nog een beta versie zoals erbij staat maar werkt niet slec...

Thorgar door Stamgast
  • 65 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Wel Gmail Wifi Maar Geen G3 Alleen-lezen Onopgelost

Goede avond ik heb een probleem al 2 dagen bezig met de G3 instelling van de Iphone op de wifi van mijn router werkt die als een trein.Ik heb een bel-sms+web200 abbonement voor de Iphone.En vor het in...

parklane door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuwe Firmware 3.1.3 Voor 2G/3G/3Gs Alleen-lezen Onopgelost

• Baseband updated on 3.1.3 to version 05.12.01• Closes the usb_control_msg exploit• Nauwkeurigere aanduiding van het batterijniveau op de iPhone 3GS• Oplossing voor een probleem waarbij programma's v...

mbenbah door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Google Maps Op BlackBerry Storm 9500 Alleen-lezen Onopgelost

ik heb op mijn Storm via de website van google, google maps v3.2.1 gedownload en geinstalleerd. De installatie is goed verlopen en alle machtigingen heb ik op "toestaan"gezet. Toch blijft het toestel ...

App Ruimte Bb9000 Alleen-lezen Onopgelost

Hey,Ik vind dat ik erg weinig apps kan installeren op mijn BB Bold.Ik heb alleen Google Maps, Word Mole, Batterywatch, SL Blackjack, MSN en ik heb nog maar 6.8 MB over voor apps!Dat is echt belachelij...

Mythax door Gedreven Meedenker
  • 19 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen