JCRuijgrok

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blackberry 9900 start/laadt niet meer op

Een aantal dagen geleden had ik mijn blackberry (bold 9900) helemaal opgeladen en lag ie gewoon op de bank, toen ik m later oppakte startte die niet meer op en deed ik een paar keer een battery pull waarna het rode licht dan langdurig zou schijnen en weer uit zou gaan en er verder niks gebeurde. Vanaf dat moment ging ie wel aan tot op het punt dat ik kon inloggen (pin intoetsen), maar toen gaf ie aan dat de batterij leeg was. Sinds dien elke keer dat ik de oplader in de blackberry stak viel die uit, maar laadde hij niet op. Toen was zelfs dat voorbij en ging ie helemaal niet aan, nu als ik m aan de oplader zet laat ie zo'n batterij tekentje zien met een bliksemschichtje erin (volgens mij betekende dat dat ie aan het opladen was), maar zelfs dan gaat ie niet meer aan na 3 uur aan de oplader te hangen.
 
Ik heb al een andere oplader geprobeerd en een andere batterij, maar hij reageert hetzelfde. Volgens mij moet ik 'm dan gewoon laten opsturen, maar ik ben mijn bon kwijt. Kunnen ze bij de vodafone winkel gewoon terugzoeken naar de bon? Of is er misschien iets dat ik kan doen met de blackberry?
 
Dank
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
rey349

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
ik heb de oplossing gevonden alleen moet je er heel veel geduld voor hebben, ik heb denk ik wel 1000x de laad stekker er in gedaan en weer uit gehaald, gister had ik hem een nacht van de lader af gelaten (de rest van de dagen aan de lader zo'n 4 dagen) en sloot hem weer aan en kreeg de melding  op het scherm dat ik de software oplnieuw moest laden. Dit wil normaal niet omdat de tel leeg is en uit staat maar als je die melding krijgt dan kan het wel en werkt de bb weer helemaal zoals het hoord
 
Successss

Bekijk in context

3 Reacties 3
Selly

Gedreven Liefhebber
  • 106Posts
  • 8Oplossingen
  • 0Likes
Hallo, J.C. Ruijgrok,

Welkom op het forum. hetgeen je omschrijft dat gebeurd is met Blackberry lijkt op een intern software probleem. Je kunt proberen via de desktopmanager van Blackberry , die je kunt downloaden op je pc, de software van je toestel te updaten. De kans is wel groot dat dat zelfs niet lukt als je toestel helemaal niet meer volledig opstart. Als dat niet gaat dan zul je inderdaad even je toestel ter reparatie naar de winkel moeten brengen. Je geeft aan dat je de bon kwijt bent. Als je terug gaat naar het verkooppunt waar het toestel gekocht is, moet deze te achterhalen zijn.

Succes ermee!
rey349

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
ik heb het zelfde probleem, is het van jou al opgelost?
rey349

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
ik heb de oplossing gevonden alleen moet je er heel veel geduld voor hebben, ik heb denk ik wel 1000x de laad stekker er in gedaan en weer uit gehaald, gister had ik hem een nacht van de lader af gelaten (de rest van de dagen aan de lader zo'n 4 dagen) en sloot hem weer aan en kreeg de melding  op het scherm dat ik de software oplnieuw moest laden. Dit wil normaal niet omdat de tel leeg is en uit staat maar als je die melding krijgt dan kan het wel en werkt de bb weer helemaal zoals het hoord
 
Successss
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic