Thomas7202

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wel bereik; kan niet bellen, sms ontvangen/versturen, niet internetten en gebeld worden.

Beste,
Ik heb al 1 jaar probleemloos gebruik kunnen maken van een abbonement van Vodafone.
Nu heb ik sinds 2 weken last van het feit dat ik zelf niet kan bellen, smsn en
Internetten terwijl ik wel vol bereik heb en 3g. Als ik van huis ben belt hij wel normaal. Ik heb verschillende malen de klantenservice gebeld, zij zouden de netwerk instellingen sturen maar deze heb ik niet gehad. Verder zegt de klantenservice zegt ook dat ik mijn simkaart in een oude tel. moet doen
maar dat is een microsim. Die past niet. Zwaar irritant dit!!! Wie weet dit te verhelpen??
1 Reactie 1
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Inderdaad irritant voor je en altijd lastig om exact de oorzaak te vinden.
 
Het advies wat je kreeg is echter wel goed. Bij de meeste telefoonwinkels zijn er gewoon adaptertjes te krijgen waarmee je micro-SIM in een normaal teostel geplaatst kan worden.
 
Het doel daarvan is om uit te vinden wat nu de oorzaak is, je SIM, je toestel of het netwerk.
 
Als eerste zou ik dus die test toch uitvoeren, op basis van het resultaat daarvan kan de klantenservice je weer verder helpen met de oorzaak te bepalen en uiteindelijk dus je probleem op te lossen.
 
Succes.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic