davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes

BlackBerry OS update

Is er al bekend of update 10.2.1 ook al volgende week de 28e bij Vodafone wordt uitgevoerd?


115 Reacties 115
witte

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Serkan weet het niet, speculeerd alleen maar. en hij durft het niet na te vragen anders hadden we het allang geweten. herlijk zo'n support team. waarom bestaan ze eigenlijk!!!!!
davod10
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
-
Godert

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Misschien weet @BasT wat?

cvdburgh

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Beste BasT, ik heb in mijn hart gezocht ÉN gevonden om eens twee weken te wachten. Maar we zijn nu dus twee weken verder en er komen niet eens meer berichten over de voortgang. Daarnaast weten de gebruikers niet eens WAAROP we allemaal wachten.

Als je als enige partij problemen ondervindt met de update, en je dus vertraagd uitrolt, dan heb je iets uit te leggen. Meer uitleggen dan het feit dat er 'bugs' zijn. Veel mensen snappen heus wel iets meer dan wat jullie tot nog toe hebben gezegd (namelijk: bijna niets).

Dus, het wordt tijd dat jullie leveren. En als dat nog niet lukt, uitleggen waarom niet en hoe de plannen zijn. Want je kunt aan mij vragen om je het voordeel van de twijfel te geven, maar dan moet je wel iets met dat voordeel DOEN, natuurlijk.

Nu moet ik wachten. En ik HAAT wachten. Daarom heb ik ook 4G van Vodafone, en een hele snelle, efficiënte Blackberry. Voel je 'm?
BasTModeratorBerichten: 2.046Geregistreerd: ‎28-08-2012 2 weken geleden - laatst bewerkt 2 weken geleden
Re: BlackBerry OS 10.2.1 Update
[ Nieuw ] @E10CDM, een exacte datum kunnen we niet geven. Zoals jullie ook online wel gezien zullen hebben werken Vodafone Group en BlackBerry samen aan het zo snel mogelijk beschikbaar stellen van de update. Reken daarbij op één tot twee weken. Meer kan ik er niet over zeggen.

Ik hoop dat jullie het in je hart kunnen vinden om ons een keer het voordeel van de twijfel te geven. We slapen niet altijd achter ons bureau 🙂
BrinkieNote

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier sluit ik mij graag bij aan. Wordt een beetje gênant dat Vodafone de BlackBerry haar gebruikers zo laat wachten.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Zoveel vergevingsgezindheid en geduld kan ik niet negeren toch? 😉

Ik begrijp dat jullie graag meer inhoudelijk zouden willen weten wat precies de reden is dat updates soms langer duren. Het simpele feit is dat je als grote bedrijven onderling niet de vuile was over elkaar buiten hangt. Ongeacht of dat nou een miniscuul spatje is, of een enorme moddervlek, en wiens "schuld" het is: op die manier doe je gewoon geen zaken.

Ik moet daarom iets vaag blijven en zeggen dat Vodafone samen met BlackBerry hard werkt en aan het vrijgeven van de update. Hij zal op zeer korte termijn (dwz: binnen enkele dagen) vrijgegeven worden.
Godert

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bas, bedankt voor je antwoord... als het nog een paar dagen is ga ik niet rommelen met SIM wissels of Firmware tools. Ik zal mijn geduld nog even rekken. 😄

sachas

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste BasT,

't Is allemaal zo flauw. Natuurlijk maakt het allemaal niks uit. Als die update maar snel wordt vrijgegeven. Voorlopig zijn we nu al weer meer dan 2 weken verder. En nu moeten we er maar weer op vertrouwen dat dit "binnen enkele dagen"gaat gebeuren.....Enkele dagen = hoeveel dagen?
witte

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
na dit alles weet ik nog steeds niet wat er fout was aan deze versie? het lijkt wel staatsgeheim. de klant intereseert het niet of bedrijven van elkaar de vuile was buiten hangt maar wilt openheid, en dat heb ik nog steeds niet gelezen op geen 1 forum.
Laetitia

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nog een keer. Hoeveel dagen is 'enkele dagen'? Datum graag.
sachas

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
HIJ IS ER!!!!!
sachas

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
HIJ IS ER!!!!! 10.2.1.2102
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
Ja, bij mij ook 🙂




Geduld is een schone zaak.
davod10
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Nou, je moet geduld hebben maar dan ben je ook eindelijk het laatste netwerk ter wereld dat de update uitrolt.
En nu allemaal snel BBM 1.3 installeren 🙂
Ondertussen is versie 10.2.1.2142 er ook al weer 🙂
Laetitia

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Top!
E10CDM

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
@Poita
10.2.1.2102 Softwareversie = 10.2.1.2141 OS-versie
kijk maar onder Instellingen, Info, OS

@BasT dank voor eerlijke antwoorden, en de OTA update natuurlijk! We blijven echter wel benieuwd naar de redenen van VF om paar weken te wachten, of een echte change log tov 10.2.1.1925 door BlackBerry..
davod10
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
-
E10CDM

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
@Poita kijk zelf maar hoor, en zie ook diverse threads op Crackberry zoals
http://crackberry.com/autoloaders-os-10212142
en
http://crackberry.com/vodafone-uk-now-rolling-out-os-10212141

en neem aan dat je BBM 10.3 bedoelt ipv 1.3? de problemen waar jij op doelt zijn met oudere 10.2.1 leak versies (zoals .1055 or .1295) zie http://crackberry.com/heads-if-youre-using-old-leak-new-bbm-103-will-not-work

en er is een "changelog" in wording op Crackberry:
http://forums.crackberry.com/bb10-leaked-beta-os-f395/10-2-1-2141-changelog-fixes-discoveries-905611...
cvdburgh

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Mooi zo, hij is er!

En eerlijk is eerlijk, ongeveer 2 weken geduld klopte dus uiteindelijk. @ BasT ; daar zat je dus goed, hulde!

Een kritiekpuntje blijft dan nog wel dat het iets opener had gekund in de tussentijd, maar soit daarover.

Op de Q10 van mijn vrouw wordt hij aangeboden. Op de Z30, die ik bij Coolblue heb gehaald en zelf al had voorzien van 10.2.1.1925, geeft 'ie niet aan dat er een update is. Heeft dat te maken met het feit dat de Z30 niet wordt geleverd en dan ook niet wordt gesupport door Vodafone? M.a.w.: gaat er nog een 10.2.1.2102 komen OTA voor mijn toestel, of moet ik het gewoon zelf doen (wat ik persoonlijk niet zo'n probleem vind).
BrinkieNote

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Eindelijk vrijdagavond was de update van BlackBerry 10.2.1 er! Bedankt Vodafone, maar de volgende keer iets eerder zou mooi zijn. Want dit was niet zomaar een update!

Inmiddels al lekker kunnen spelen met de nieuwe versie en vooral de Android Apps. Wat een aanwinst voor de BB10 telefoons. De apps uit de Google Play store die ik miste op mijn BlackBerry telefoon doen het gewoon goed. Ik heb Snap geïnstalleerd en hup gaan. Dat was wel even kijken hoe dat moest voor mij. Het beste is gewoon een YouTube filmpje bekijken. Dan komt iedereen daar wel uit.

Voor mij is het nu het beste toestel. Snel, goed scherm, toetsenbord (Q10), uitstekende mail, agenda ect en Android apps als aanvulling op de eigen BlackBerry World apps.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic