Beste BasT, ik heb in mijn hart gezocht ÉN gevonden om eens twee weken te wachten. Maar we zijn nu dus twee weken verder en er komen niet eens meer berichten over de voortgang. Daarnaast weten de gebruikers niet eens WAAROP we allemaal wachten.
Als je als enige partij problemen ondervindt met de update, en je dus vertraagd uitrolt, dan heb je iets uit te leggen. Meer uitleggen dan het feit dat er 'bugs' zijn. Veel mensen snappen heus wel iets meer dan wat jullie tot nog toe hebben gezegd (namelijk: bijna niets).
Dus, het wordt tijd dat jullie leveren. En als dat nog niet lukt, uitleggen waarom niet en hoe de plannen zijn. Want je kunt aan mij vragen om je het voordeel van de twijfel te geven, maar dan moet je wel iets met dat voordeel DOEN, natuurlijk.
Nu moet ik wachten. En ik HAAT wachten. Daarom heb ik ook 4G van Vodafone, en een hele snelle, efficiënte Blackberry. Voel je 'm?
BasTModerator
Berichten: 2.046Geregistreerd: 28-08-2012 2 weken geleden - laatst bewerkt 2 weken geleden
Re: BlackBerry OS 10.2.1 Update
[ Nieuw ] @E10CDM, een exacte datum kunnen we niet geven. Zoals jullie ook online wel gezien zullen hebben werken Vodafone Group en BlackBerry samen aan het zo snel mogelijk beschikbaar stellen van de update. Reken daarbij op één tot twee weken. Meer kan ik er niet over zeggen.
Ik hoop dat jullie het in je hart kunnen vinden om ons een keer het voordeel van de twijfel te geven. We slapen niet altijd achter ons bureau
🙂