DGloudemans

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

BlackBerry 10 kennis veeeeeeeeeeer te zoeken bij Smart Phone Crew/Support

Sinds 5 weken overgestapt van Lebara naar Vodafone Hybrid Pre-Paid oa omdat Lebara hun data snelheid dicht knijpt (KPN wilt dat) en ze gaan geen 4G aanbieden. Ik op internet gekeken wat er nu zo te vinden is aan pre-paid 4G en alleen Vodafone heeft dat. Ik op internet kijken waar ik zo sim kaart kon kopen Vodafone Shops. Hmmm **bleep**, de dichtbij zijnde is voor mij andere kant tol Westerschelde tunnel (a 2x 5,= tol).

Op naar Middelburg, in Vodafone shop medewerker Kan ik u helpen, Ik wil graag een Hybrid kaartje die werkt in me BlackBerry Q10 en haal me toestel erbij. Meteen al een soort bot antwoord OHH maar daar geven wij geen support op. Omdat ik weet dat er veel BES klanten bij Vodafone zitten en ook dat er aardig wat BB Passports verkocht waren aan Vodafone klanten (inside info BB NL) zei ik oohh Zegt u dat ook tegen een zakelijke klant als die nu binnenkomt met zijn BB Passport?

Door deze opmerking werd ik nog botter behandeld kreeg sim in me hand gedrukt, afgerekend en niet eens hulp bij HOE ik de hybrid moest gebruiken, TOT zien was het. Daar sta je dan als "toekomstige" klant op de stoep van de Vodafone shop.....

Thuis gekomen meteen Overstap bonus nummer behoud aangevraagd, waarbij je een email meot opgeven. Na het versturen kreeg ik niet eens een email met bevestiging niet eens een email waarin de datum verteld wanneer nummer was overgezet, weer een klant onvriendelijk punt. Ook begreep ik dat je in je Try-Out bundle niet je Hybrid moet activeren omdat je dan je try-out pack weg gooit, ik probeerde hele tijd me 4G blox aan te zetten en kreeg steeds sms terug dat Door een technische storing het niet mogelijk was probeer het later nog eens.
Na 3-4 dagen kreeg ik een sms U heeft nog 100mb van uw 500mb try-out bundle over, ik WTF???? Hoe kan dat nu, ik bellen naar klantenservice bleek mijn Q10 een 1uur en 14min UMTS/MMS data oproep te hebben gevoerd in de nacht. Ik meteen me Device monitor gekeken NIKS, meteen mail gestuurd naar BB Support of hun iets raars konden zien onder mijn PIN / BBID, ook daar niks van 1uur 14min DATA oproep te vinden. BYE BYE 500mb...Inmiddels vaak gebeld met support en die snappen dus echt niet dat je geen 12,50 bb-blox meer nodig hebt voor BB10, ook hadden zij een 4G Blox aangezet ook die werkte niet..

Nog steeds geen 4G, ik dacht nu is het genoeg: Ben toch al bijna door mijn bundle, ik activeer me hybrid kaart. Ik kies me bundel en activeer me 4g Blox. Krijg sms en herstart me toestel. En wel pot dorie ik heb 4G...

Waarom moet dat zo moeilijk Vodafone: Blijkbaar kan je pas je 4G blox met SMS 4G AAN naar 4000 als je Hybrid kaart is geactiveerd, dus kost het elke gebruiker zijn try-out bundle (beetje pikken lijkt mij).

Ook is de hulp en kennis op het gebied van de nieuwe generatie BlackBerry toestellen "beneden" peil, ik moet soms als ex-blackberry repair medewerker uw medewerkers op een fout wijzen!!! Als ik dan vraag of ze niet mensen zoeken die ervaring/kennis er van hebben. Krijg je niet duidelijke antwoord.

Ook vraag ik me af waarom er op de site van http://www.bes10.com/content/blackberry_com/desktop/emea/nl_nl/where-to-buy/accessories/shop-blackberry.html

Smartphone-accessoires zijn verkrijgbaar bij de volgende winkels in NederlandVodafone


Terwijl er NIKS in jullie shop te vinden of te bestellen is?

Vodafone Nederland verander AUB uw instelling over BlackBerry: BlackBerry is NIET dood, het leeft en SCHOPT.
0 Reacties 0
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic