Mustangman1966

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

My Vodafone app

Sinds de nieuwe update van de My Vodafone app op Android, krijg ik telkens bij het bekijken van het tegoed de mededeling, dat het tegoed niet kan worden bijgewerkt i.v.m. werkzaamheden.
Ik heb gelezen dat op woensdag die werkzaamheden zijn geweest, maar ik heb het probleem nog steeds.
Ik heb al eens de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar dat wil ook niet helpen.
Wat kan ik nog doen om die mededeling weg te krijgen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mustangman1966
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
@Per gelukkig is het probleem opgelost.
Inmiddels log ik in met mijn mail adres.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Mustangman1966
We hebben inderdaad issues gehad met het inloggen in de My Vodafone App.
- Is het issue nog steeds actueel?
- Heb je het ook als je in My Vodafone wil inloggen of enkel in de app?
- Log je in My Vodafone in met je mobiele nummer en een wachtwoord, of wordt er om je mail adres gevraagd?

Ben benieuwd, Per
Mustangman1966
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
@Per gelukkig is het probleem opgelost.
Inmiddels log ik in met mijn mail adres.
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hee kijk @Mustangman1966
Dat is nog eens goed nieuws. Je zit dus nu in de nieuwe My Vodafone omgeving.
Ben je het al een beetje gewend? Wat vind je er van?

Gr Per
Mustangman1966
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Het is wel even wennen waar alles staat, maar het ziet er mooi uit.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic