@Poita Jep, voor zakelijk gebruik lijkt Balance mij fantastisch. Ik heb een eigen bedrijf, maar kleinschalig, dus bij mij bestaat er geen echte scheiding tussen werk en privé, dus draai ik geen BES en Balance (ook te duur voor de kleine ondernemer). Maar door de goede beveiligingsopties kan ik met een gerust hart naar buiten met m'n Z30.
En of een toestel nou trendy is of niet, ik word ook heel kriegel als men doet alsof ik gek ben als ik er naar vraag. Sommige telecomwinkels hebben daar echt een handje van. Positieve uitzondering is de Vodafone winkel in mijn eigen Harderwijk, daar snappen ze (weten ze ook door de jaren heen) dat ik voor BlackBerry kom. Phonehouse Amersfoort heeft ook een BlackBerry supporter als filiaal leider. En het business desk in Amsterdam, bij het Amstel Station, die doen ook nog aardig.
Maar de rest van de verkopers, van Vodafone en ketens, lijkt geen BB te WILLEN verkopen. En dat terwijl ik al jaren veel geld aan Vodafone uitgeef, ze zo trouw ben gebleven als wat, en ook nu een Red Super abonnement heb. Take my money and give me what I want! Hoe moeilijk is dat nou?
Want nee, ik wil niet opgesloten worden in een iOS kooi en nee ik wil geen Droid toestel. Ik wil snel en efficiënt communiceren, en een serieuze beveiliging. Als er dan ook nog wat apps voor de lol zijn en spelletjes is dat prima, maar zo niet, ook goed. Stuff that works, dat moet ik hebben, en doe dan niet alsof IK gek ben als JIJ als verkoper eigenlijk niet weet wat er te koop is...