Zwarte Leeuwin

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bestelling

Maandag mijn toestel en abonement verlengd van kpn naar vodafoon maar nu nog niets ontvangen. 
mail gehad we gaan aan de slag maar hoelang duurt dit?

 

mvg. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Zwarte Leeuwin
Welkom op de Community van Vodafone. Apart, dat je nog geen bevestiging hebt ontvangen van je bestelling. 
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's van de afdeling verkoop? 
Mocht dit nog niet het geval zijn, je kunt mijn collega's bereiken via 0800-0560 (particulier) of 0800-0500 (zakelijk). Mijn collega's kunnen de bestelling erbij zoeken en controleren of de bestelling goed is binnen gekomen. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12304Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @Zwarte Leeuwin 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik denk dat je het best vandaag even contact op kan nemen met de klantenservice van Vodafone. Dit kan door te bellen of een chat te starten. Daar zitten mensen die direct met je mee kunnen kijken. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Zwarte Leeuwin
Welkom op de Community van Vodafone. Apart, dat je nog geen bevestiging hebt ontvangen van je bestelling. 
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's van de afdeling verkoop? 
Mocht dit nog niet het geval zijn, je kunt mijn collega's bereiken via 0800-0560 (particulier) of 0800-0500 (zakelijk). Mijn collega's kunnen de bestelling erbij zoeken en controleren of de bestelling goed is binnen gekomen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic