dennistd

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Multi Data Sim bij verlenging

Mijn abonnement is al een tijdje afgelopen en ik wil binnenkort verlengen met een nieuw toestel. Ik vraag me alleen af of mijn Multi Data Sim (in gebruik voor mijn Android-autoradio, kost me nu €5 per maand) dan ook automatisch meegaat naar het nieuwe abonnement? Ik kan daarover namelijk helemaal niets meer vinden op de Vodafone-site.

 

Ik heb nu een Red-abonnement (10GB), afgesloten op in augustus 2018. De Multi Data Sim is daar in februari/maart 2019 bij gekomen. Ik zit te denken om als nieuw abonnement opnieuw voor een Red (nu 12,5GB) te gaan, of mogelijk een Red Together (25GB).

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @dennistd 
Welkom op de community van Vodafone, waar klanten elkaar helpen.

Nee, het is niet mogelijk om je Multi Data Simkaart te behouden. Als je nu over stapt naar een nieuw abonnement dan kan je deze niet meer gebruiken. In de nieuwe abonnementen is deze namelijk niet meer verkrijgbaar. Klanten die de Multi Data Simkaart nog in bezit hebben, die kunnen hem nog wel blijven gebruiken. Dus zodra je je abonnement gaat wijzigen dan vervalt ook je Multi Data Simkaart.

Alternatief is om Vodafone Red Together aan te schaffen. Dan neem je een Red Together abonnement EN een Red Together Extra abonnement. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @dennistd 
Welkom op de community van Vodafone, waar klanten elkaar helpen.

Nee, het is niet mogelijk om je Multi Data Simkaart te behouden. Als je nu over stapt naar een nieuw abonnement dan kan je deze niet meer gebruiken. In de nieuwe abonnementen is deze namelijk niet meer verkrijgbaar. Klanten die de Multi Data Simkaart nog in bezit hebben, die kunnen hem nog wel blijven gebruiken. Dus zodra je je abonnement gaat wijzigen dan vervalt ook je Multi Data Simkaart.

Alternatief is om Vodafone Red Together aan te schaffen. Dan neem je een Red Together abonnement EN een Red Together Extra abonnement. 

dennistd
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dat laatste is wel een erg dure optie voor een simkaart die niet meer dan een paar honderd MB per maand verbruikt. Ik kan dan beter een goedkoop abonnementje van €7 bij de lichtblauwe concurrent daarvoor nemen. Wel jammer dat Vodafone er mee gestopt is, het was juist zo'n handige optie voor dit soort dingen...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic