JosK1983

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Incassodatum

Ik wil graag mijn incassodatum wijzigen naar rond de 10e van elke maand. 

3 Reacties 3
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10473Posts
  • 3259Oplossingen
  • 2485Likes

Hoi @JosK1983 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Of je deze kan verplaatsen naar deze datum, dat zal iemand van Vodafone moeten aangeven. 

Op dit moment kan ik je daarmee niet helpen, ik ben geen Vodafone medewerker. Daarom verwijs ik je naar één van de Vodafone medewerkers en die kunnen je wel helpen. Let op: in het weekend is er geen Vodafone medewerker aanwezig, alleen van maandag t/m vrijdag. 

Je mag hiervoor @Steven een privé bericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum
- 06 nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.

Wel Privé sturen, want deze community is voor iedereen te lezen en als je Privé een bericht stuurt dan kan alleen Vodafone dit lezen. Vodafone kan je verder helpen en dan komt het vast en zeker allemaal in orde 😉

Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes

Hoi @JosK1983,
Welkom op de Community van Vodafone.
Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen.
Mocht je dit willen, dan mag je mij een bericht sturen (klik op mijn naam en klik dan op een bericht verzenden) met de gegevens die @Energieboy benoemt.
Ik hoor graag van je. 

Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes

Hoi @JosK1983,
Ik heb helaas niks meer van je vernomen. Is de incassodatum al aangepast? 

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10473Posts
  • 3259Oplossingen
  • 2485Likes

Hoi @JosK1983 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Of je deze kan verplaatsen naar deze datum, dat zal iemand van Vodafone moeten aangeven. 

Op dit moment kan ik je daarmee niet helpen, ik ben geen Vodafone medewerker. Daarom verwijs ik je naar één van de Vodafone medewerkers en die kunnen je wel helpen. Let op: in het weekend is er geen Vodafone medewerker aanwezig, alleen van maandag t/m vrijdag. 

Je mag hiervoor @Steven een privé bericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum
- 06 nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.

Wel Privé sturen, want deze community is voor iedereen te lezen en als je Privé een bericht stuurt dan kan alleen Vodafone dit lezen. Vodafone kan je verder helpen en dan komt het vast en zeker allemaal in orde 😉

Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes

Hoi @JosK1983,
Welkom op de Community van Vodafone.
Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen.
Mocht je dit willen, dan mag je mij een bericht sturen (klik op mijn naam en klik dan op een bericht verzenden) met de gegevens die @Energieboy benoemt.
Ik hoor graag van je. 

Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes

Hoi @JosK1983,
Ik heb helaas niks meer van je vernomen. Is de incassodatum al aangepast? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic