tijskramer

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bestelling

22 mei m'n abonnemnt vanuit ziggo laten omzetten, Bestelstatus is nog steeds dat het in behandeling is en Ziggo heeft ondertussen m'n abonnement al stopgezet, ben dus onbereikbaar. Ik wil het eigenlijk cancellen en naar andere aanbieder want dit heb ik nog nooit meegemaakt.....
12 Reacties 12
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi tijskramer,

Geen pretje om onbereikbaar te zijn! Toch kun je het beste hiervoor even contact opnemen met de klantenservice, je kunt ook per e-mail contact openemen. Hopelijk is het zo snel mogelijk opgelost!

Omdat privacy op het web gevoelig is worden interne vragen niet via het forum beantwoord, hierdoor kunnen we je helaas in dit geval niet verder helpen.

Groet,
tijskramer
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ja bellen kan ik dus niet, heb al gemaild, maar dat duurt 5 werkdagen en kreeg al een mailtje dat het langer gaat duren....erg onprefsioneel
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi tijskramer,

Soms kan het helaas langer duren dan normaal gepland om een reactie te ontvangen per mail, (dit ivm drukte). Eventueel kun je via het volgende nummer, 0800-0560 (gratis) bellen vanaf een ander toestel.

Groet,
tijskramer
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
heb gebeld, sim kaart moet geactiveerd worden ofzo......5-10 werkdagen weer, zeker 10 dus bij Vodafone!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Wat is precies verteld aan de telefoon tijskramer? Wat is er aan de hand met je simkaart?
tijskramer
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Sharon,

Die was niet geactiveerd en dat zou weer 5 tot 10 werkdagen duren.

groetjes, Tijs
tijskramer
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey Sharon,

Ik kreeg net een mailtje van jullie klantenservice dat ik alles opnieuw moet indienen en ze zeggen dat mijn bestelling nooit heeft plaatsgevonden 22 mei, vreemd want heb vorige week nog iemand gesproken die er hard mee bezig was. Maar ik vind het prima, ik wil het graag allemaal cancellen als dat kan, ik ga naar een andere provider, dit is de korting met ziggo niet waard. Ik moet zeker bellen om het te cancellen?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Dat is jammer om te lezen Tijs. Wellicht heeft de betreffende collega iets over het hoofd gezien? Ik raad je aan om hierover even contact met onze collega's via Facebook of Twitter op te nemen. Daar kunnen onze collega's dit nogmaals even voor je nakijken. Het zou natuurlijk zonde zijn als je hierdoor weg zou gaan.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi tijskramer,

Heb je ondertussen al contact gehad met onze klantenservice?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic