renwan86

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Contacten overzetten Android

Goedemorgen!

Eergisteren heb ik mijn abonnement verlengd en een nieuwe HTC U11 erbij genomen. Hiervoor heb ik 3 jaar gebruik gemaakt van een HTC One M9.
Nu blijkt echter dat vrijwel elk contact dat ik in het afgelopen jaar heb toegevoegd niet gesynchroniseerd is met mijn Google contacten noch kan ik vinden hoe ik ze dan wel heb weten op te slaan. Als ik in de M9 in contacten kijk kan ik ze dus wel vinden echter op contacts.google niet. Daarbij viel het me ook op dat als ik bij Accounts & Synchroniseren -> Google kijk dat de contacten op de M9 constant op synchroniseren blijven staan. (de pijltjes blijven draaien) wellicht gaat daar dus iets mis. Hier heb ik ook oplossingen voor gegoogled maar deze willen niet werken.

Heeft iemand een oplossing hiervoor want ik heb me suf zitten zoeken maar ik kan nergens een optie vinden om alle contacten te exporteren naar pc of iets dergelijks en blijkbaar mis ik meer nummers dan ik zelf dacht.
8 Reacties 8
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi renwan86, goede vraag. Helaas weet ik deze zo niet voor je te beantwoorden. Misschien kan SamsungExpert je hiermee helpen?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
renwan86, helaas heeft niemand meer gereageerd :(. Heb je zelf wellicht nog een oplossing gevonden? Staan de contacten in je toestel wel opgeslagen als "Google Contact"?
renwan86
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee daar is het dus misgegaan, ik had ze niet opgeslagen als Google contact. Nu blijkt het dus een onmogelijke opdracht te zijn om dat te herstellen of te backuppen. Verschrikkelijk 😞
renwan86
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sorry voor de dubbel post.

Zojuist is het eindelijk gelukt met een app genaamd Contacts Backup, nu ga ik eens kijken hoe ik alles naar m'n Google account krijg.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi renwan86,

Goed om te horen! Wat is ondertussen de status? We zijn benieuwd.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
renwan86, is het nog gelukt? Bij het uitblijven van een reactie zal het topic binnenkort gesloten worden.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic