Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,257Oplossingen
  • 1,691Discussies
  • 77.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Storing Vodafone Thuis IPTV Alleen-lezen Opgelost

http://voda.fo/ne/kiwfxOp dit moment is er een storing op ons Vodafone Thuis netwerk (IPTV, tv-box en TV Anywhere). Klanten ervaren hierbij zwart beeld met witte puntjes. We doen ons best de storing z...

Jackie door Oud Community Moderator
  • 686 Topics
  • 21 Oplossingen
  • 63 Likes

Ik kan niet inloggen Alleen-lezen Onopgelost

Ze zeggen dat ik al een account hebt maar ik weet het niet zeker meer wat me gebruikersnaam is en de ww niet kunt u me helpen

agnes33 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

LG G5 - Titan Alleen-lezen Onopgelost

Goedenmiddag, Ik heb 2 week geleden de LG G5 bestelt aangezien ik het (na mijn mening) de beste telefoon vind. Nou is mijn vraag wanneer deze geleverd gaat worden. Want mijn bestelling staat nog steed...

Matige dienstverlening Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb 3 weken terug een iphone 6 met 1 jarig abonnement gekozen als verlenging. De toestelkosten zouden 119 euro zijn. Ik moest deze bestelling jammer genoeg annuleren want ik krijg inplaats van een ...

Rshfa door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Tegenvaller nieuwe abonnementen Alleen-lezen Onopgelost

Sinds vrijdag kon ik mijn abonnement verlengen.Nu had ik een mooie aanbieding gezien via Coolblue, de Huawei Mate 8 voor 1 jaar verlenging ( Vodafone Red Super ) voor 35,00 p/mnd en éénmalige toestelp...

jpg97 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoe kan ik mijn prepaid simkaart vervangen voor een andere simkaart? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb al een aantal jaar een prepaid simkaart van Vodafone. Maar toen ik twee jaar geleden de samsung galaxy s4 kocht heb ik mijn simkaart van een normale simkaart naar een microsimkaart laten knippe...

jc1 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

iPhone 6 vind geen GPS signaal. Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Ik startte waze op om te navigeren deze week en hij vond direct mijn locatie op basis van wifi. Eenmaal in de auto was mijn iPhone de gps direct kwijt. Ik heb dit getest met apple kaar...

Francesqo door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kan niet inloggen verkeerd emailadres Alleen-lezen Onopgelost

goeie avond weet niet of ik hier goed zit maar ben een beetje stom geweest tijdens het registeren op my vodafone heb ik de .com verward met .nl nu kan ik mijn aanmelding niet bevestigen en kan en dus ...

sim kwijt Alleen-lezen Opgelost

Goedendag, Beste mensen, ik ben mijn sim kwijt geraakt.Ik was wegens familie omstandigheden 4 maanden weg en nu kan ik me sim niet vinden.Ik heb nog wel serie nummer en puk code verpakking.waar mij om...

mkabir29 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

klacht! Alleen-lezen Onopgelost

HalloIk ben al langer dan een maand bezig met de aansluiting van 2nieuwe abbonementen in combinatie met de samsung 7edge.Mijn grootste fout om bij vodafone deze aan te sluiten.De eerste keer ging het ...

Zahra door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Apple iPad air 2 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik wil graag een abbonnement nemen op de Apple IPad Air 2.Nou wil ik de 64 gb, daar zitten eenmalige kosten aan vast van 149,99. Betaal ik deze bij mijn eerste rekening of zodra ik het abbonneme...

samsung widget Note to do spoorloos. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Allemaal, mijn eerste post bij jullie. Afijn heb nogal een vervelend probleempje.Ik gebruik mijn Note to do, Widget van Samsung op mijn Samsung Note 2 tot mijn tevredenheid.maar.....nu heb ik he...

eduvfss16 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verzending abo Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik werk van maandag tot vrijdag van half 7 tot 6 uur. Er is dus niemand thuis overdag. Hoe kan ik dan mijn telefoon laten leveren? Kan dit in de avond uren? Of kan ik het ergens ophalen (Geen v...

jeaninepr door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

buitenland bundels vanaf 4 april Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik kan mijn abbonement verlengen bij Vodafone maar hoor dat er vanaf 4 april nieuwe abbonementen komen.Is er ook iets bekend over buitenland bundels of is dat allen bij RED Plus. Dit ook ivm de...

johnvb door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

vodafone kiezen ja of nee? Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben altijd heel tevreden geweest over vadafone, maar dat is nu wel anders geworden. Ik ben inmideels verhuisd en zit nu in een dorp met geen enekel dekking. Dure GSM versterker gekocht. geen versch...

joso door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Niet kunnen bellen of gebeld worden. Alleen-lezen Onopgelost

Opeens sinds 17.30 kan ik niet meer uitbellen of gebeld worden. Wat kan er aan de hand zijn? ....enne alle rekeningen zijn betaald, dat is geen issue

Mdecuba door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

iPhone se Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, is er al bekend wanneer Vodafone abonnementen in combinatie met de iPhone SE gaat aanbieden want ik kan er niks over vinden op de site.

XigniteX door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Iphone 5s kapot Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik zit momenteel op Curacao voor 5 maanden en vandaag is mijn Iphone 5s gesneuveld. Ik heb een abonnement met een verzekering. Over een maand komt er familie op bezoek bij mij op Curacao. Is he...

RobinW91 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verlengdeal - Napster, TV Anywhere of Netflix, aan jou de keus! Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/45y2sVanaf 4 april hebben we nieuwe abonnementen. Daar horen natuurlijk ook leuke deals bij! We hebben voor ieder wat wils. Muziek luisteren, TV kijken of je favoriete series en film...

Jackie door Oud Community Moderator
  • 686 Topics
  • 21 Oplossingen
  • 63 Likes

Oude Simkaart weggegooid, maar nieuw abonnement gaat nog niet in. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Vodafone, ik heb mijn abonnement verlengd en gisteravond kreeg ik een smsje dat iets was uitgezet. Ik dacht dat het mijn oude abonnement was en dat mijn nieuwe abonnement inging, maar nu blijkt ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen