tijskramer
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lid sinds juli 2017
juli 2017

Community badges

Activiteit van deze gebruiker

Re: Bestelling Onopgelost

Hey Sharon, Ik kreeg net een mailtje van jullie klantenservice dat ik alles opnieuw moet indienen en ze zeggen dat mijn bestelling nooit heeft plaatsgevonden 22 mei, vreemd want heb vorige week nog ie...

Re: Bestelling Onopgelost

Hoi Sharon, Die was niet geactiveerd en dat zou weer 5 tot 10 werkdagen duren. groetjes, Tijs

Re: Bestelling Onopgelost

heb gebeld, sim kaart moet geactiveerd worden ofzo......5-10 werkdagen weer, zeker 10 dus bij Vodafone!

Re: Bestelling Onopgelost

ja bellen kan ik dus niet, heb al gemaild, maar dat duurt 5 werkdagen en kreeg al een mailtje dat het langer gaat duren....erg onprefsioneel

Re: Bestelling hangt vast Onopgelost

eind mei via ziggo m'n abonnement om laten zetten naar vodafone, ziggo abonnement is al stopgezet, maar bestelling vodafone nergens te bekken.......drama

Activiteiten Feed