Sabine 94

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Apple Music sms niet ontvangen

Hoi 

ik ben gisteren overgestapt naar vodafone 

Een RED abonnement met ziggo voordeel en 6 maanden Itunes 

 

Ik heb een mooi boekje gekregen met een simkaart en handleiding en daarin stond mooi beschreven dat ik naar vodafone.nl/entertainment moest gaan, maar op die site werd aangegeven dat ik een sms krijg als mijn Apple Music cadeau klaarstaat.  Maar ik heb dat sms’je nooit gekregen 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Sabine 94 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.
En natuurlijk ook welkom bij Vodafone met je nieuwe abonnement. Uiteraard is het vervelend dat je nog geen sms'je hebt ontvangen. Je zegt zo leuk, sms'je nooit gekregen…. Maar je hebt je abonnement sinds gisteren, daar kan natuurlijk een vertraging in zitten?! Dat weet ik niet want ik heb die sms nooit ontvangen omdat ik al klant was dus niet mocht mee profiteren (zielig he)  .

Het beste wat je kan doen is even wachten op een Vodafone Community medewerker en die kan voor je kijken wat er aan de hand is. Misschien kan die ook wel een code, of iets, naar je toezenden om het als nog te regelen. Je bent hier dus wel op het juiste adres maar het is dus even wachten tot een medewerker je bericht heeft gelezen en dan helpen die je graag verder en dan komt het allemaal wel goed en kan je lekker profiteren van 6 maanden gratis Apple Music.

Lees er ook alles over op deze pagina:
https://forum.vodafone.nl/apple-ios-15/apple-music-nu-6-maanden-gratis-in-combinatie-met-red-of-red-...

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Sabine 94 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.
En natuurlijk ook welkom bij Vodafone met je nieuwe abonnement. Uiteraard is het vervelend dat je nog geen sms'je hebt ontvangen. Je zegt zo leuk, sms'je nooit gekregen…. Maar je hebt je abonnement sinds gisteren, daar kan natuurlijk een vertraging in zitten?! Dat weet ik niet want ik heb die sms nooit ontvangen omdat ik al klant was dus niet mocht mee profiteren (zielig he)  .

Het beste wat je kan doen is even wachten op een Vodafone Community medewerker en die kan voor je kijken wat er aan de hand is. Misschien kan die ook wel een code, of iets, naar je toezenden om het als nog te regelen. Je bent hier dus wel op het juiste adres maar het is dus even wachten tot een medewerker je bericht heeft gelezen en dan helpen die je graag verder en dan komt het allemaal wel goed en kan je lekker profiteren van 6 maanden gratis Apple Music.

Lees er ook alles over op deze pagina:
https://forum.vodafone.nl/apple-ios-15/apple-music-nu-6-maanden-gratis-in-combinatie-met-red-of-red-...

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

De sms krijg je binnen 2 weken nadat je nummer is aangesloten. Mocht je dan nog geen sms gehad hebben, dan hoor ik het graag. Je mag mij dan een privébericht sturen met daarin je naam. mobiele nummer, adres, postcode, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer @Sabine 94 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je hier nog vragen over @Sabine 94?

Sabine 94
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nou ik wacht even  2 weken 

ik heb namelijk nog steeds niks gehoord 

ik heb wel al de ziggo voordeel maar niet de iTunes sms of mail ontvangen 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Top, en anders hoor ik het graag van je @Sabine 94 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic