Tom142814

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inloggen mijn vodafone

Geachte heer, mevrouw,

Het lukt mij niet om zowel in de app als via de website in te loggen op mijn vodafone. Ik heb al een nieuw wachtwoord aangevraagd maar deze bevestigingsmail komt niet binnen (ook niet in mijn spam inbox). Hoe kan ik inloggen?

Groet

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Tom142814 

 

Dat klinkt niet zoals het hoort te gaan. Had je hiervoor al een My Vodafone account?

Ik kan hiervoor met je meekijken, stuur mij dan een privébericht met je naam, adres, postcode, geboortedatum, mobiel nummer en je e-mailadres. Dan pak ik het straks op voor je.

 

Groet,

Steven

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Tom142814 

 

Dat klinkt niet zoals het hoort te gaan. Had je hiervoor al een My Vodafone account?

Ik kan hiervoor met je meekijken, stuur mij dan een privébericht met je naam, adres, postcode, geboortedatum, mobiel nummer en je e-mailadres. Dan pak ik het straks op voor je.

 

Groet,

Steven

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb nog geen gegevens ontvangen @Tom142814 
Hierdoor kan ik je niet verder helpen.

Mocht ik je nog verder kunnen helpen, dan hoor ik het graag!
 

Groet,
Steven

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik ga het topic sluiten omdat er geen gegevens zijn verstuurd. Mocht je alsnog hulp nodig hebben, dan hoor ik het graag! 
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic