Niet van toepassing

Was het een geheim nummer?

mag hopen dat deze gebruiker geen geheim nummer heeft.

 

 

******* heeft de Reward Member badge verdiend

 

VodaFone, dit valt onder de privacywetgeving.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11865Posts
  • 3486Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @Jeroen010vld 
Even verdiepen in het verhaal. 
De klant is al meer keren aangesproken door Vodafone via een PM met de vraag of deze de naam wil wijzigen en naar welke naam. Want Vodafone mag, uit privacy redenen en volgens de nieuwe AVG wet, niet zomaar een Community naam wijzigen. Als de klant dan geen enkel antwoord meer geeft dan kunnen ze niets doen. Want volgens de wet mogen ze deze ook niet verwijderen. 

Ja, leuk zo’n wet, maar wat moeten ze nu?!?
Ik zou zeggen, gewoon lekker naam aanpassen en zie maar weer wat er gebeurd. Maar ik ben geen medewerker van Vodafone. Misschien dat ze er nu iets aan gaan doen? 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11865Posts
  • 3486Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @Jeroen010vld 
Even verdiepen in het verhaal. 
De klant is al meer keren aangesproken door Vodafone via een PM met de vraag of deze de naam wil wijzigen en naar welke naam. Want Vodafone mag, uit privacy redenen en volgens de nieuwe AVG wet, niet zomaar een Community naam wijzigen. Als de klant dan geen enkel antwoord meer geeft dan kunnen ze niets doen. Want volgens de wet mogen ze deze ook niet verwijderen. 

Ja, leuk zo’n wet, maar wat moeten ze nu?!?
Ik zou zeggen, gewoon lekker naam aanpassen en zie maar weer wat er gebeurd. Maar ik ben geen medewerker van Vodafone. Misschien dat ze er nu iets aan gaan doen? 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

We hebben inderdaad meerdere malen verzocht om de naam te wijzigen. Wij mogen niet zomaar een naam wijzigen hier op de community. Daar zijn helaas strikte regels aan verbonden.

Ik heb nogmaals deze user een bericht gestuurd.
Daarnaast kiest natuurlijk de user voor deze nickname en niet wij. Vanuit Vodafone is hier dan ook geen fout in gemaakt. @Energieboy @Jeroen010vld 

topicstarter
Niet van toepassing

bedankt voor de reacties , 

uh steven (moderator in een groen veld met Antwoord.??

ik vond en wilde Energieboy het beste antwoord geven.

wat gaat er fout?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb het aangepast @Jeroen010vld 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic