Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

Alles-in-1 op Reis: Aan- en uitzetten

Hoe zet ik de Alles-in-1 op Reis blox aan? En als die eenmaal aanstaat, moet ik hem dan iedere dag opnieuw aanzetten? Of blijft deze doorlopen? En hoe zet ik hem uit als ik weer naar Nederland ga?

Deze vragen en nog meer vind je in dit topic terug. Heb jij vragen over het aan- of uitzetten van de Alles-in-1 op Reis blox? Dan zit je hier in het juiste topic. Kijk tussen de reeds gestelde vragen en gegeven antwoorden, wie weet zit jouw antwoord er ook tussen!
59 Reacties 59
donlamer123

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo,
 
ik wil me graag kunnen aanmelden voor de bundel van alles-in-1 op reis.
ik heb sim Only en ik weet niet zeker of dit gaat voor mij.
 
groeten don
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Hallo Don, welkom op het forum.
 
Alle informatie over de Alles-in-1-op-reis BloX kun je via deze link lezen.
 
Als je inlogt op MyVodafone moet je daar kunnen zien welke BloX er voor je beschikbaar zijn, en daarvandaan kan je die BloX ook meteen aan- en uitzetten.
 
Mocht je hierna nog geen duidelijkheid hebben, bel dan even met de klantenservice, die kunnen je alle ins en outs vertellen en indien nodig ook nog diensten voor je in- en uitschakelen.
 
Ik hoop je hiermee voldoende info gegeven te hebben.
njoy4live

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
het is een mooie bundel en er staat "hoeft niet uitgezet te worden",  wat blijkt is dat als je die bundel aanzet in nederland de klok direct gaat lopen zonder dat je ook maar 1 seconden in het buitenland bent geweest, dus vraag me af hoe je dat nu moet doen.
Wij hebben 10 euro opgewaardeerd op een prepay kaart en de blox aangezet, wat blijkt 2 euro eraf, en nu komt het mooiste, binnen 4 uur is de hele 10 euro weg, zoder dat de telefoon ook maar aan staat.
Denk dat er toch nog meer info moet komen van wanneer blox aan te zetten ( op de dag dat je naar het buitenland gaat )
 
Helaas niet de verwachte ervaring die ik ervan verwachte.
Dennis0485

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan ik via deze actie ook gebruik maken van WhatsApp?
Want dan is pingen niet nodig.
En dan nog een vraag;
Moet ik in Nederland opwaarderen en in Turkije pas activeren of hoe gaat dat in zijn werk?

Groetjes
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Steef, Dennis en Nico,
 
ik zou je willen adviseren om je vraag nogmaals te herhalen, maar dan in dit topic.
 
Daar zit onze collega Arno en die zou goed in staat moeten zijn om inhoudelijk antwoord te geven waar jullie iets mee kunnen.
 
Alvast bedankt voor jullie moeite.
Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
Hi Roy,
 
Ik heb ook geen antwoord nodig, heb zelf geen BB meer en whatsapp sowieso ipv ping.
Maar ik vroeg het me gewoon af nadat ik deze vraag had gelezen of via dit internet pingen mogelijk is, omdat dit normaal via de BIS loopt en niet via standaard internet en in deze bundel het standaard internet zit.
Daarom dat ik "rondzwierf" in dit topic (interesse).
 
Toch bedankt voor de hulp.
 
Ben nog altijd benieuwd naar het antwoord.
Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
Dennis,
 
Dat weet ik wel zeker, sowieso pas in Turkije de blox aanzetten.
Pas op plaats van bestemming activeren, want anders gaat je blox al in als je nog in NL bent.
Hij stopt automatisch einde van de dag om 00:00.
 
 
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
@Steef:
 
Daarom adviseerde ik ook dat andere topic, aangezien daar iemand zit die alle ins en outs van dit product kent.
Stel je vraag daar nog eens, dan zal het goede antwoord vanzelf boven komen drijven 😉
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Steef86 schreef:
Dennis,
 
Dat weet ik wel zeker, sowieso pas in Turkije de blox aanzetten.
Pas op plaats van bestemming activeren, want anders gaat je blox al in als je nog in NL bent.
Hij stopt automatisch einde van de dag om 00:00.
 
 
De BloX zal pas geactiveerd worden wanneer je toestel in het buitenland contact met het netwerk maakt en er actief gebruik van het netwerk maakt en niet eerder.
 
Dus gewoon nu de Alles-in-1 op Reis bundel al aanzetten, zodat je in het buitenland daar automatisch gebruik van maakt.
Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
 
Martin schreef:
Steef86 schreef:
Dennis,
 
Dat weet ik wel zeker, sowieso pas in Turkije de blox aanzetten.
Pas op plaats van bestemming activeren, want anders gaat je blox al in als je nog in NL bent.
Hij stopt automatisch einde van de dag om 00:00.
 
 
De BloX zal pas geactiveerd worden wanneer je toestel in het buitenland contact met het netwerk maakt en er actief gebruik van het netwerk maakt en niet eerder.
 
Dus gewoon nu de Alles-in-1 op Reis bundel al aanzetten, zodat je in het buitenland daar automatisch gebruik van maakt.
 
 

 
Afhankelijk of je een prepaid hebt of abonnement natuurlijk, vergeten te vermelden. In de topic van Arno (die je aangaf) staat namelijk ook een klant met dit "probleem". En nu zal ik overschakelen naar de andere topic. Misschien dat één van de moderators deze topic kan sluiten/verplaatsen.
ArnoJ

Gedreven Ontdekker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Beste forum bezoeker,
 
Dank je voor het delen van deze ervaring.
Voor prepaid gebruik geldt dat je het per dag moet activeren. Dan wordt er afgerekend op het moment dat je het activeerd.
 
Dit proberen we zo duidelijk mogelijk te communiceren. Zoals op internet pagina waar de prepaid variant van de Alles-in-1 Op Reis wordt uitgelegd.
http://www.vodafone.nl/mobiel_bellen/prepaid/vodafone_blox/op_reis/allesineen/
 
ook op de mobiele pagina wordt dit vermeld. m.vodafone.nl/opreis
 
De overige 10 euro die je opgewaardeerd hebt staat los van de activatie van de roaming bundel.
 
Hopelijk is het duidelijk en kun je nog veel plezier aan deze bundel beleven wanneer je in het buitenland bent.
 
Groeten
 
Arno
Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
Heey njoy4life,
 
Die alles-in-1 op reis blox loopt vanzelf af om 00:00 uur dus die hoef je niet uit te zetten. Moet je hem wel de dag erna weer aanzetten, want bij prepaid loopt dat niet vanzelf door. En, natuurlijk pas aanzetten op het moment dat je op plaats van bestemming bent, want anders begint je blox al te lopen als je nog in NL bent. Maar dat had je zelf al gemerkt (helaas).
 
Ik zou voor dat afgeschreven beltegoed contact opnemen met de klantenservice, kunnen die maybe nakijken waardoor dit is afgeschreven. Want wel een beetje raar als de telefoon heeft uitgestaan natuurlijk.
 
 
Hier vind je trouwens meer info over die blox: http://www.vodafone.nl/mobiel_bellen/abonnementen/vodafone_blox/op_reis/allesineen/
arnestone

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik probeer me via my vodafone nu al drie dagen aan te melden voor de alles-in-1 op reis bundel (bellen, sms-en en internet voor € 2 per dag), daarnaast probeer ik me mijn huidige op reis bundel (alleen 35 mb data per dag voor € 2) uit te zetten. Per sms ontvang ik steeds dat er een technisch probleem bij vodafone en dat ik me niet kan aan en afmelden voor Blox. Meer mensen last van? En wanneer is dit opgelost?
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
arnestone schreef:
Ik probeer me via my vodafone nu al drie dagen aan te melden voor de alles-in-1 op reis bundel (bellen, sms-en en internet voor € 2 per dag), daarnaast probeer ik me mijn huidige op reis bundel (alleen 35 mb data per dag voor € 2) uit te zetten. Per sms ontvang ik steeds dat er een technisch probleem bij vodafone en dat ik me niet kan aan en afmelden voor Blox. Meer mensen last van? En wanneer is dit opgelost?
Vervelend dat het tot nog toe nog niet gelukt is.
 
En het mag klinken als een dooddoener, maar waarom niet gewoon de klantenservice gebeld na de eerste poging die niet lukte? Ten eerste kunnen zij vaak in hun systeem dit soort zaken meteen voor je regelen, ten tweede had je dan ook het antwoord gehad op wat voor soort storing er is en hoelang die duurt.
 
Dat antwoord kunnen wij jou spijtig genoeg hier op het forum niet geven.
 
Ik zou dus alsnog even telefonisch contact zoeken, dan moet alles zo in orde zijn.
 
Succes!
bleumke

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo,
 
Ik ga zondag op vakantie als ik deze blox aanzet betaal ik dan 2 euro per dag als ik mijn gsm gebruik plus de kosten per minuut of hoe werkt het precies. Internet ga ik niet gebruiken alleen sms en bellen en dat ook niet dagelijks. wordt de blox elke dag uitgezet automatisch en moet ik die dan weer activeren?
 
 
Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
Hey bleumke,
 
Bij prepaid moet je hem iedere dag zelf opnieuw aanzetten. Bij postpaid zet je hem aan en dan worden die 2 euro berekend zodra je je telefoon in het buitenland gebruikt. Dan loopt ie gewoon door.
 
Die 2 euro worden pas berekend op het moment dat jij je telefoon in het buitenland gaat gebruiken.
Voor die 2 euro krijg je dagelijks 20 minuten bellen, 20 minuten gebeld worden en 20 smsen en 35 MB internet.
Je betaalt geen extra kosten, tenzij je over de dagbundel heengaat.
 
Let wel even op dat als je een nieuwer toestel hebt (smartphone) dat je het internet op je telefoon dan helemaal uitzet als je het toch niet wilt gebruiken, anders maakt ie misschien automatisch connectie met internet. Geen ramp, als je maar geen updates o.i.d. uitvoert en onder die 35 MB blijft :).
 
Helpt dit?
 
Fijne vakantie in ieder geval!
 
 
 
damon

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo,
ik zit in spanje en probeer telkens deze blox te activeren maar ik krijg alleen maar foutmeldingen van storingen. kan iemand mij aub helpen
Atil023

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedenacht,
 
Mijn vriendin is momenteel in Belgie, en heeft een Blackberry bij zich met een vodafone prepaid kaartje, Blackberry Blox is aangesloten + Alles in 1 op Reis.
Maar er staat dat Alles in 1 op reis elke dag om 24:00 vervalt, maar dat gebeurd niet.
Zoals nu is het nogsteeds niet vervallen,
ik zou willen dat het gewoon om 24:00 vervalt zodat ik het om 24:00 voor haar gelijk weer kan aanzetten voor de volgende dag.
Nu moest ik tot 02:00 opblijven om het aan te kunnen zetten.
 
kan iemand daar naar kijken ofzo?
Met vriendelijke groet,
Atil
nick9319

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ga morgen op vakantie naar turkije, daar is het een uur later dan hier. Betekend dit dat de bundel dan van 01:00 tot 0:59 turkse tijd gaat?
 
gr Nick
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic