PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes

Alles in 1 Op Reis : Zorgeloos bellen, sms'en en internetten in het buitenland

Alle vragen met betrekking tot Alles in 1 Op Reis, kunnen hier worden gevraagd. Hierbij moet je denken aan de volgende onderwerpen:

  • Hoe werkt het?
  • Wat kan ik ermee?
  • Kan ik dit ook gebruiken in ....? (Welk land)
  • Hij wil niet activeren, wat doe ik fout?
  • Ik krijg een data limit melding en nu werkt mijn internet niet meer?
  • Ik krijg een PDP fout in het buitenland en ik heb Alles in 1 OpReis actief, maar mijn internet werkt niet meer? (iPhone, iPad)
112 Reacties 112
Dennis0485

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo, ik ga 10 juli op vakantie naar Turkije voor 8 dagen.
Ik wou weten of de Alles-in-1 op Reis BloX ook voor BlackBerry gelden.
Dat ik alsnog gewoon kan pingen voor €2,-

Groetjes
Dennis0485

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Waarom word er niet gereageerd op mijn vraag?
Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
Hi Dennis,
 
Ik denk niet dat je dan ook kunt pingen.
Pingen kan namelijk alleen met een speciale blackberry blox en dit is geen blackberry blox, maar echter een blox waar "gewoon" internet inzit en geen BIS.
 
Daarom denk ik niet dat het zal werken, maar ik durf het niet met 100% te zeggen.
 
 
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hi Dennis, 
 
Laat mijn zusje dezelfe vraag gehad hebben. Een mailtje naar de klantenservice was voldoende 😉
Je kunt de Alles in 1 bundel ook gebruiken met je Blackberry. 
 
Er word gekeken naar de abonnementstvorm die je hebt (Bel+ sms+Web of Ondernemersbundel bijvoorbeeld) 
 
 
Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
Ja maar ook voor pingen?
Want dat loopt normaal toch via de BIS en dat is dit toch niet?
 
Gewoon internet doet het op een BB voor zoverre dat je kunt internetten, maar kun je dan ook pingen?
Een service die volgens mij toch via BIS loopt.
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Steef,

Je hebt een abonnement ( stel bel +sms + Web) met daarbij een Blackberry toevoeging. Vodafone kijkt dus naar je abonnementsvorm.

De BIS een een aparte toevoeging in je abonnement.

Hoe de tarifering verder gaat weet ik eerlijk gezegd ook niet.
Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
Ja maar dat vraag ik me dus af....
 
Pingen loopt dat gewoon via het web dan? via die 35 MB die je ontvangt in de blox.
Omdat dit normaal niet het geval is.
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hey steef,

Ik kan uiteraard geen uitspraken maken als ik geen gegevens van jou kan bekijken.
Als je mij per PM je mobiele nummer stuurt zal ik kijken of jou abonnementsvorm hieraan voldoet!

Groetjes,
Nico1963

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hi Steef en Dennis
 
Ik weet niet of het voor jullie van toepassing is, maar ik heb ergens gelezen dat als je korting op je blackberry service hebt (50% ?), dat deze na het activeren van de alles-in-1 op reis bundel,  vervalt tot einde van de hele resterende kortingsperiode ?  (in mijn geval een jaar) 
 
Klopt dat Roy ?
 
vgr. Nico
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hey nico,

De bij de internet op reis bundel was dit zeer zeker het geval. Goed dat je het even opmerkt. Hier had ik namelijk nog niet over nagedacht.

Als het goed is is de deze alles in 1 bundel toepasbaar op je abonnement, zonder dat dit nadelige gevolgen heeft.
Vraag dit voor de zekerheid wel bij de betreffende agent na, ik heb namelijk deze bundel nog niet hoeven aan te sluiten, dus durf het niet met zekerheid te zeggen.

Groetjes,
Nico1963

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste Arno,
 
ik ben doorverwezen naar dit forum topic, want ik had een vraag nav de  'Alles-in-1 Op Reis' bundel
Ik heb een Bel SMS Voordeel 180 abo + Blackberry basis (50% korting).
na wat rondzoeken heb ik ergens gelezen dat als je korting op je blackberry service hebt (50%), dat deze korting na het activeren van de alles-in-1 op reis bundel vervalt tot einde van de hele resterende kortingsperiode ?  (in mijn geval een jaar)
 
Klopt dit ? Dan zou er mijn geval meteen 60 euro (12x5)  worden afgetikt, die ik aan koritng ga missen.
 
Hoor graag van je.
BvD  vgr Nico
Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
Nico,
 
DIt zie ik niet terug in de voorwaarden van de blox.
IN dat andere topic zei Roy meen ik toch ook dat dit geen nadelige gevolgen zou hebben.
 
Zelf kan ik t niet vinden, misschien dat een mod of Arno dit kan bevestigen.
Nico1963

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hi Steef.
Ik heb het nog even opgezocht:
 
Indien je de Alles-in-1 op Reis Dagbundel activeert in de periode waarin je een promotie of korting op internet en/of e-mail op je mobiel in Nederland krijgt (waaronder Internet Basis BloX, BlackBerry Basis) zal deze korting met het activeren van de Alles-in-1 op Reis Dagbundel voor de resterende periode komen te vervallen. Door aanschaf van de Alles-in-1 op ReisDagbundel stem je ermee in dat dergelijke kortingen of promoties niet langer van toepassing zijn op jouw abonnement.  
 
Dit staat bijna aan het eind van deze voorwaarden op alinea 10.
http://www.vodafone.nl/Vodafone/wg30/pdf/klantenservice/voorwaarden/dienstvoorwaarden_vodafone_blox_abonnementen_15_juni_2012.pdf
 
gr. Nico
rre

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Steef, de link die jij aangeeft zijn de voorwaarden van 15 juni. Dit zijn de voorwaarden per 01-07-2012 En m.i. is het niet meer zo dat je korting vervalt als je deze Blox activeert.
Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
Dan zou ik hem inderdaad niet activeren als je nog een jaar lang recht op korting hebt...
 
EDIT: verkeerde conclusie a.d.h.v. oude voorwaarden, nieuwe voorwaarden geven aan dat de korting niet vervalt, dus ik zou hem wel aansluiten 🙂
Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
rre: Je bedoelt die van Nico, maar dat boeit niet.
In ieder geval goed nieuws dat ze dit hebben aangepast en de korting niet vervalt. Dan trek ik mijn vorige antwoord in!
 
Nico, dan kun je deze blox toch gewoon aanzetten! 😄
ArnoJ

Gedreven Ontdekker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Beste Nico,
 
De korting van de blackberry service staat los van deze bundel.
Dus je kunt gewoon de bundel aansluiten én profiteren van de korting.
 
Veel plezier ermee,
 
Arno
ArnoJ

Gedreven Ontdekker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
In de laatste versie van de voorwaarden is dit aangepast. zie http://www.vodafone.nl/mobiel_bellen/abonnementen/vodafone_blox/op_reis/allesineen/

Je kunt dus gewoon de korting behouden op de BlackBerry en profiteren van de voordelige roaming bundel 'Alles-in-1 Op Reis'

groeten,

Arno
ArnoJ

Gedreven Ontdekker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Hallo allemaal,
 
Dankjewel voor alle commentaren, het meedenken, de goede ideeën en interessante vragen. Door deze feedback kunnen wij onze services verder ontwikkelen en verbeteren.
 
Daarom wil ik jullie ook vragen blijf vooral posten wat jullie van deze nieuwe blox vinden. En blijf meedenken over hoe we de service nog verder kunnen ontwikkelen.
 
Keep your ideas coming!
 
groeten
 
Arno
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic