online rekening Alleen-lezen Onopgelost
Ik zie mijn aankomende nota wel in mijn overzicht alleen ik kan deze niet openen. Is het zo dat ik de specificatie pas kan openen wanneer de incasso gedaan is?? Staay erachter dat het rond de 25ste ge...
Welkom op de Vodafone Community
Ik zie mijn aankomende nota wel in mijn overzicht alleen ik kan deze niet openen. Is het zo dat ik de specificatie pas kan openen wanneer de incasso gedaan is?? Staay erachter dat het rond de 25ste ge...
Na mijn updat naar android 4.3 op mijn galaxy s4 blijft de melding headset aangesloten zich herhalen boven in beeld. Onder het bellen valt daardoor het geluid de hele tijd weg en kan ik niks verstaan ...
Hoi hoi,In mijn account zijn er geen online rekeningen beschikbaar. Ik heb 'online rekeningen' al een paar maanden geleden geactiveerd en een belletje naar nummer 1200 bevestigde dat ook. Hoe kom ik n...
Hallo,Ik kan mijn abonnement verlengen maar hoe weet ik of ik een nano simkaart heb? Die abonnementen zijn nml veel goedkoper.Groetjes,Tessa van Klinken
Ik kan geen sms'en meer sturen, er komt steeds 'doo.gifte kort bericht geweigerd'. Weet iemand hoe dit komt? Kan er iemand helpen aub? Alvast bedankt!
Betreft Samsung Galaxy S3. Ik heb na ongeveer een jaar probleemloos gebruik de fabrieksinstellingen van mijn S3 hersteld.Eerst een backup gemaakt met samsung KIES, dan een herstel van fabrieksinstelli...
Prepaid sim erin, WhatsApp geïnstalleerd, lukt en werkt goed, Prepaid tegoed opgewaardeerd. Provider Vodafone ingesteld. Bellen lukt echter niet en uitschakelen wifi geen internet mogelijk. Wat nu om ...
4817HS - Breda - nadat de storing opgelost zou zijn op 14-11 kan ik nog steeds niet internetten. Toestel reeds uit/aangezet (batterij verwijderd) en de instellingen nagekeken. Geen bijzonderheden. Zie...
Krijg constant van vodafone verzoeken om me te identificeren bij het Vodafone netwerk.Heb prepaid, dus heb niets met Vodafone. Hoe zet ik dat uit?
Goedendag, Ik heb gisteren mijn Vodafone abonnement velengd bij Bel Company, omdat mijn oude telefoon het niet goed meer deed en ik een nieuwe wilde. Nu heb ik een telefoon van een kennis gekregen dus...
Hi allemaal, Zoals jullie misschien al gelezen hebben in het persbericht afgelopen vrijdag, Vodafone heeft nieuwe abonnementen: Onbeperkt bellen + onbeperkt sms’en + 1 GB + smartphone + méér = Vodafon...
Een erg vervelende en kostbare ervaring: zonder enige waarschuwing is mijn voicemail uitgeschakeld omdat ik geruime tijd mijn toestel niet heb gebruikt (wat wil je als je in het buitenland zit....).Wa...
3315 dordrecht is internetverbinding zeer slecht. 4g abo verbinding. Zou 3g minimaal moeten zijn
Hallo, Gister de note 3 besteld. Hier geen bevestiging van gehad. Zojuist gebeld, maar bevestiging kwam pas als de telefoon opgestuurd wordt. En die is blijkbaar nog niet op voorraad. Iemand een idee ...
Beste forum gebruikers, vandaag introduceren we een nieuw platform binnen het Vodafone Forum: Vodafone Pitch. Via dit platform willen we jullie, onze klanten, nauwer betrekken bij projecten die moment...
Geen vodafone netwerk beschikbaar in gebied 5454pr veghel
Op mijn telefoon kan ik terug zien wie ik gebeld heb of wie mij gebeld heeft.Is deze mogelijkheid er ook via de website of app van Myvodafone?Ik heb het zelf niet kunnen vinden.
Beste Vodafone, Ik zit met een probleem, Ik heb een Sim only abbonement afgesloten bij jullie met een actie maar nu is mijn telefoon kapot gegaan hij werd heel erg heet en kwam een rook pluim uit en s...
Ik heb vandaag dus mijn beltegoed opgewardeerd maar ik kreeg een foutmelding toen ik dit bedrag bevestigde. Het probleem is nu dat ik geen beltegoed heb gekregen maar het wel van mijn rekening is geha...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
86 | |
19 | |
10 |