Gertjan1990

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Activeren simkaart

Goedemogen,

Vanaf zondag 30-04-2017 rond 13.00 uur heb ik een nieuwe simkaart ontvangen voor mijn telefoon. Nu ca. 40 uur later en menige chat gesprekken is mijn simkaart nog niet geactiveerd. Hoe lang dient een klant nog te moeten wachten.

Ik hoor het graag.

Mvg

Gert-Jan
28 Reacties 28
Gertjan1990
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat een schade dat vodafone. Wordt gewoon uren in de wacht gezet en dan blijft het antwoord ja wij kunnen u niet helpen. Wacht u het maar af. Dagen weken maander of jaren. Wanneer lost iemand dit een keer op. Echt een schande dit.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Hoi Gertjan1990,

Een maand moeten wachten op een actief simkaartje is wel ernstig inderdaad. Ik kan me voorstellen dat je er klaar mee bent. Zou je ons eens even een berichtje willen sturen via Facebook? Dan kunnen we het één en ander voor je nakijken.
Gertjan1990
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat heb ik al 3x gedaan. Maar kom ook geen steek verder. Heb ondertussen al 30 chats / bel sessie gehad en bij sommige gesprekken hangen jullie gewoon op. Dus graag een goede oplossing, want vodafone komt zelfs terug bel afspraken niet na.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Gertjan1990,

Zo te horen gaat er flink wat mis. Je geeft aan dat er een case is aangemaakt. De technische dienst pakt onze cases op en werkt eraan om deze op te lossen. In jouw geval duurt dit inderdaad erg lang, sorry daarvoor! Zoals meerdere keren aangegeven, kunnen we niet in de systemen vanuit het forum, dus we kunnen ook niets voor jou nakijken.
Wanneer er aangegeven wordt dat de case nog in behandeling is, kan de klantenservice jou helaas ook niet verder helpen. Voor hen is het ook wachten tot de technici het probleem hebben opgelost. Nogmaals excuses voor het ongemak 😞
Gertjan1990
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Najax het is gewoon jammer dat de klant de dupe van een probleem van Vodafone is. De vraag is wanneer komt vodafone met een oplossing en hoe word dit gecompenseerd. Want we zijn al een dikke maand verder en heb ong aan tijd al een dag besteed om tellens vodafone te conachten, want vodafone komt zijn afspraken niet na.
Gertjan1990
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Echt zwaar teleur gesteld in Vodafone. Ik heb een nieuwe simkaart moeten halen, omdat jullie blijkbaar de vorige niet konden activeren en een oorder vast zt. Het heeft meer dan een maand geduurd tot het eindelijk opgelost is en er is vaker gesproken dat vodafone zou gaan kijken naar een gepaste compenstatie. Zeggen jullie dood leuk, je hebt gebruik gemaakt van je abbolement via je oude mobiel. We kunnen je niet verder helpen.
Echt een schande dit, ik heb meer dan een maand niks gehad aan mijn nieuwe toetstel,
heb wel 10 uur besteed aan chats / bellen, want vodafone laat nooit wat van zich horen.
Beloftes die vodafone maakte zijn niet na gekomen.
Ik ben zelf een keer helemaal afgesloten geweest.
Jullie hebben chats afgesloten en of opgehangen zonder een klant te willen helpen.

Ik wacht nog steeds op vodafone op een compensatie, want via chat, bellen en mail krijg ik 0 op mn rekening.

Wanneer neemt vodafone zijn verandwoording, met de last die hij een klant veroorzaakt.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gertjan1990, ik begrijp dat het niet fijn is. Echter blijven reageren op dit Forum gaat het niet oplossen. Het Forum is namelijk bedoeld voor en door onze gebruikers. We hebben eerder al aangegeven dat we je gegevens niet kunnen nakijken. Zie ook onze huisregels. Het topic zal binnenkort dan ook worden gesloten. Toekomstige berichten die wel geschikt zijn voor het forum zijn natuurlijk welkom. Veel gebruikers hebben elkaar al wel kunnen helpen bij veel vragen 🙂
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Zoals in mijn vorige reactie duidelijk is aangegeven kunnen we dit via het Forum niet nakijken. Ook in de huisregels staat dit duidelijk beschreven. Topic is nu gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic