Echt zwaar teleur gesteld in Vodafone. Ik heb een nieuwe simkaart moeten halen, omdat jullie blijkbaar de vorige niet konden activeren en een oorder vast zt. Het heeft meer dan een maand geduurd tot het eindelijk opgelost is en er is vaker gesproken dat vodafone zou gaan kijken naar een gepaste compenstatie. Zeggen jullie dood leuk, je hebt gebruik gemaakt van je abbolement via je oude mobiel. We kunnen je niet verder helpen.
Echt een schande dit, ik heb meer dan een maand niks gehad aan mijn nieuwe toetstel,
heb wel 10 uur besteed aan chats / bellen, want vodafone laat nooit wat van zich horen.
Beloftes die vodafone maakte zijn niet na gekomen.
Ik ben zelf een keer helemaal afgesloten geweest.
Jullie hebben chats afgesloten en of opgehangen zonder een klant te willen helpen.
Ik wacht nog steeds op vodafone op een compensatie, want via chat, bellen en mail krijg ik 0 op mn rekening.
Wanneer neemt vodafone zijn verandwoording, met de last die hij een klant veroorzaakt.