Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Goedemogen, Vanaf zondag 30-04-2017 rond 13.00 uur heb ik een nieuwe
simkaart ontvangen voor mijn telefoon. Nu ca. 40 uur later en menige
chat gesprekken is mijn simkaart nog niet geactiveerd. Hoe lan...
Echt zwaar teleur gesteld in Vodafone. Ik heb een nieuwe simkaart moeten
halen, omdat jullie blijkbaar de vorige niet konden activeren en een
oorder vast zt. Het heeft meer dan een maand geduurd tot h...
Najax het is gewoon jammer dat de klant de dupe van een probleem van
Vodafone is. De vraag is wanneer komt vodafone met een oplossing en hoe
word dit gecompenseerd. Want we zijn al een dikke maand ver...
Dat heb ik al 3x gedaan. Maar kom ook geen steek verder. Heb ondertussen
al 30 chats / bel sessie gehad en bij sommige gesprekken hangen jullie
gewoon op. Dus graag een goede oplossing, want vodafone ...
Wat een schade dat vodafone. Wordt gewoon uren in de wacht gezet en dan
blijft het antwoord ja wij kunnen u niet helpen. Wacht u het maar af.
Dagen weken maander of jaren. Wanneer lost iemand dit een ...
Vodafone, hoe moeilijk kan het zijn. We zijn al 32 dagen verder en
jullie nemen zelf geen initiatief om contact met mij op te nemen. Dit
zou na 10 werkdagen gebeuren als het een lastige case is, maar ...