Gertjan1990

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Activeren simkaart

Goedemogen,

Vanaf zondag 30-04-2017 rond 13.00 uur heb ik een nieuwe simkaart ontvangen voor mijn telefoon. Nu ca. 40 uur later en menige chat gesprekken is mijn simkaart nog niet geactiveerd. Hoe lang dient een klant nog te moeten wachten.

Ik hoor het graag.

Mvg

Gert-Jan
28 Reacties 28
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi Gertjan1990,

Gaat het om een verlenging of een nieuwe simkaart? Je kunt ook zelf je nieuwe simkaart activeren via My Vodafone in ieder geval. Of betreft het een nummerportering?
Gertjan1990
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een nieuwe mobiel gekregen, maar hier moest een mini simkaart in. Dus in de winkel een nieuwe mini simkaart ontvangen, maar deze is nog niet actief. Zijn nu al 52 uur verder. Het is bij de technische dienst gemeld, wanr via de chat kunnen ze mij ook niet helpen. Enige antwoord dat je krijgt is dat je 1 a 2 dagen weer moet wachten. Ik wacht al 2 dagen hoelang moeten we nog wachten?.
Anonymous
Niet van toepassing
Ik raad je aan om hierover contact op te nemen met de klantenservice Gertjan1990
Vanuit hier kunnen wij geen persoonlijke cases in zien. Dit is omdat wij niet in de systemen kumnen ivm jouw privacy. Als het goed is, ga je een terugkoppeling krijgen zodra de simkaart geactiveerd is. Tevens kun je de status van een case opvragen via My Vodafone onder het kopje vragen en verzoeken.
Gertjan1990
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven bedankt voor je bericht. Na mijn 8ste chat / gesprek kreeg ik ook te horen dat er eindelijk een case aangemaakt is. Jammer dat deze case pas na ca. 48 uur pas aangemaakt is en dat ik dit pas na ca. 55 uur te horen krijgt. Ik betaal vodafone om een dienst te verlenen (dat ik kan bellen, sms'en en op internet kan), dan valt het mij tegen dat zij mij niet goed kunnen informeren. We zullen weer af moeten wachten tot vodafone de problemen in hun systeem opgelost hebben.
Anonymous
Niet van toepassing
Dat het oas na 48 uur aangemaakt mag worden kloot, dit heeft te maken met het systeem om een simwissel te doen. Het kan namelijk 48 uur duren. Echter ben ik wel van mening dat dit eerder dan die 55 uur bekend gemaakt had mogen worden. Mijn excuses hiervoor!
Gertjan1990
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor de reactie. Jammer dat ik op dit moment nog steeds op vadafone wacht tot mijn simkaart actief is (96 uur). Hoor al 24 uur niks van Vodafone, maar de kosten van mijn nieuwe abonnementen worden dood leuk wel door belast. Vodafone graag ik hoor graag een goede oplossing.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Gertjan1990,

Heb je wellicht een nieuwe update voor ons? Mocht het nog steeds niet zijn opgelost raad ik je aan om nog steeds contact te houden met de klantenservice of de case te blijven volgen in MyVodafone.

We horen het graag van je mocht je probleem zijn opgelost.
Gertjan1990
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is nog steeds niet opgelost. Het duurde 2 dagen voor er een case aangemaakt is en nu heeft de technische dienst 10 dagen om er achter te komen wat het probleem is. En dan moeten ze het nog oplossen. Echt top de dienst verlening van Vodafone die als 2 dagen niks van zichzelf laat horen. Maar je wel een duurdere abonnement laat betalen.
Gertjan1990
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

mijn abbonement is verlengt.
Ik had alleen een kleinere simkaart nodig.
deze heb ik dus vorige week zondag in de winkel gekregen en wacht nog steeds tot deze actief is, omdat vodafone ergens een storing heeft.
Fijn dat vodafone de klant altijd op de hoogte houd.
Heb al 2 dagen niks vernomen van vodafone en daarvoor ook niet tenzij ik zelf weer bel en of een chat start.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi Gertjan1990

Onze technische afdeling neemt contact met je op zodra ze je een oplossing of uitsluitsel kunnen bieden over de case. Ik zou je dus willen vragen om nog heel even geduld te hebben. Zoals Steven al aangaf, kun je het verloop van de case ook zelf volgen via My Vodafone.
Gertjan1990
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Naja hoop dat het morgen om 10.00 eulindelijk gelukt is dan heb ik 2dagen op mn case gewacht en 10 dagen op de technische dienst (totaal 12 dagen). Vodafone werkt 24/7 dus ga er vanuit dat jullie 7 dagen per week werken en nu niet gaan beginnen dat jullie enkel van maandag t/m vrijdag werken.
Gertjan1990
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb net een chat sessie weer gehad.
Het kan nog dagen, weken, maanden of jaren duren voor vodafone het probleem heeft opgelost, want er zit geen tijds bestek aan hoelang zij er over mogen doen.
Fijn dat een klant in het luchtledige gehouden wordt, maar geen duidelijkheid kan krijgen van vodafone.
Ik krijg het gevoel dat ik van de kast naar de muur, naar zolder en weet ik waar nogmeer gestuurd wordt.
In mijn vodafone staat dat het in behandeling is, maar voor mijn gevoel staat dit voor de sier.

Tot op heden kan niemand van vodafone mij duidelijkheid geven, dus sta open voor de oplossing
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Helaas kan ik het via deze weg niet versnellen. Hopelijk is het inmiddels en anders alsnog snel opgelost.
Gertjan1990
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Neen het is niet opgelost. Het kan dagen, weken, maanden of jaren duren. Vodafone kan geen mij geen idee geven hoelang dit gaat duren, maar komen niet met een alternatief voor de klant. Want die is nu de dupe. Dus ik hoor graag een geschikte oplossing.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Zoals Marc al aangaf kunnen we via het forum hierin weinig voor je betekenen helaas. Mijn collega's doen hun uiterste best om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen.
Gertjan1990
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat is jammer om te horen dat jullie weinig kunnen regelen. Ik wacht nog steeds tot hij geactiveerd wordt en volgensmij kan niemand het binnen vodafone het regelen, we zijn al op dag 17.
Gertjan1990
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Echt een goede service moet ik echt toe geven.
Wacht nog steeds op Vodafone en we zijn al 24 dagen bezig.
Wat een schande.

Anonymous
Niet van toepassing
Hoi Gertjan1990

Ik kan me voorstellen dat dit behoorlijk vervelend is. Echter vanuit hier kunnen wij niet in de systemen om dit op te pakken voor je 😞
Dit heeft te maken met jouw privacy en omdat op het forum gereageerd wordt door andere forumgebruikers.
Ik wil je dan ook verzoeken om via een ander kanaal dit aan te kaarten of de status op te vragen hiervan. Dit kan via tel, chat, Facebook of twitter. Ik hoop voor je dat het snel wordt opgelost.
Gertjan1990
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vodafone, hoe moeilijk kan het zijn.
We zijn al 32 dagen verder en jullie nemen zelf geen initiatief om contact met mij op te nemen.
Dit zou na 10 werkdagen gebeuren als het een lastige case is, maar we zijn al 32 verder.
Wanneer wordt dit nou eindelijk opgelost.

zwaar teleur gesteld

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic