Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,259Oplossingen
  • 1,691Discussies
  • 77.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Voorraad informatie Alleen-lezen Onopgelost

ik krijg net een mail dat mijn bestelling is vertraagd omdat het toestel niet op voorraad is. Dit terwijl er op de website zelfs nu anderhalve dag later nog steeds staat dat hij op voorraad is. Ik kri...

XigniteX door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bad network coverage Alleen-lezen Onopgelost

I live in the city of Groningen and a few months ago it was decided to move the antena near our house to the flat behind. Now our calling and internet coverage at home is really bad. We barely get sig...

Mijmila door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Netflix spontaan opgezegd Alleen-lezen Onopgelost

Ik krijg op 1 april om 23:00 een bericht van Netflix dat Vodafone het abonnement per 1 april (diezelfde dag dus) heeft stopgezet. Zonder ook maar enige aankondiging dat het abonnement af zou lopen of ...

SPAM / Fishing / oplichtings-emails / malware en nog meer oplichting Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik moet even kwijt dat ik mij mateloos erger aan de verschrikkelijk slechte grammatica en spelfouten van de verzenders van SPAM, zogenaamd uit naam van Vodafone. Of andere bekende telecom-provi...

Netwerker door Expert
  • 986 Topics
  • 111 Oplossingen
  • 401 Likes

Problemen met netwerk in regio Amsterdam, Schiedam en Vlaardingen. Alleen-lezen Opgelost

http://voda.fo/ne/7h5emEen deel van onze klanten kan momenteel problemen ervaren met het mobiele netwerk in de regio Amsterdam, Schiedam en Vlaardingen. We doen ons best de problemen zo snel mogelijk ...

Marc door Oud Community Moderator
  • 7269 Topics
  • 231 Oplossingen
  • 344 Likes

Abbo einddatum Alleen-lezen Onopgelost

Beste,Via My Vodafone zie ik staan dat de einddatum van mijn contract oktober 2017 is, maar dat moet oktober 2016 zijn.Ik heb deze telefoon namelijk in juli 2014 in gebruik genomen en daarmee een twee...

Erim door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Foto,s van kapotte mobiel afhalen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal, Ik heb een sony Z3 compact maar nu doet het beeldscherm het niet meer ze denken dat er binnen in de mobiel een snoertje kapot is of toch ergens een barstje in het glas wat je niet ziet...

Netwerk probleem Alleen-lezen Onopgelost

Ik hed heel vaak geen netwerk van jullieKunnen jullie even naar kijken voor mijnGr. Gert veendijk

Veendijk door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Overzetten nummer naar Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Hoe lang duurt het ongeveer voor je abbonoment is overgezet naar een Vodafone netwerk. Vorige netwerk kan ik, logischerwijs, de hele dag al niet op en die van Vodafone is ook (nog) niet bereikbaar :(.

Samsung galaxy s6 home button werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

Sinds een paar uur doet het home knopje het niet meer. Ik heb het toestel een aantal keer opnieuw opgestart, maar helaas nog niks. Iemand een idee waar dit aan kan liggen en hoe ik het kan oplossen?

Voicemail bellen zonder prepaid tegoed Alleen-lezen Onopgelost

Beste mensen, ik heb net een voicemail gekregen en wil hem graag beluisteren, maar ik heb geen beltegoed... Is het dan nog mogelijk om je voicemail te beluisteren??b.v.d.

TommieBoy door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

gegevens zoals aantal oplossingen etc. Alleen-lezen Opgelost

Hi all, Ik zie bij iedereen staan hoeveel oplossingen ze hebben aangedragen en ook dat ze groeien in rangen.Is dit eventueel ook mogelijk bij medewerkers zoals ik?En meteen nog een vraag: ik zie dat j...

Nevets86 door Expert
  • 5447 Topics
  • 253 Oplossingen
  • 785 Likes

Mailtje nieuwe abonnementen Alleen-lezen Onopgelost

Goededag, Ik krijg net een mailtje dat mijn abonnement gaat wijzigen. Ik mag mijn abonnement al verlengen, maar wil dat pas doen als de nieuwe Iphone uit komt. Kan ik het nieuwe abonnement inlaten gaa...

Samsung Galaxt note Alleen-lezen Onopgelost

Ik moet verlengen ,nu heb ik de Samsung Galaxy note 3 en wil graag de note 4 of de 5 maar die is niet te verkrijgen in Nederland. Of is het al bekend wanneer de note 6 uit komt??

trudy1 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ontevreden over service Alleen-lezen Onopgelost

eerst geeft Vodafone toe dat ik ook recht had op de VR Gear bril. in hun computer gegevens staat de orde datum van 10 maart, nu zeggen ze gewoon keihard dat de datum 14 maart was. dan zijn zij er klaa...

edbe door Gedreven Liefhebber
  • 53 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Re: mb snel op Alleen-lezen Onopgelost

jullie sluiten wel heel snel topics, oplossingen ho maar....

• 53 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Galaxy S5 Camera fout Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb op 19 Augustus 2014 mijn abonnement verlengt om de Galaxy S5 + Gear Fit te ontvangen, Sinds vandaag heb ik het probleem dat de camera niet werkt en aangeeft 'Camera fout', dit lijkt mij 100% on...

Ferte door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Rotterdam Lijnbaan 104 reparatie samsung S6 Alleen-lezen Opgelost

Mijn S6 geeft geen beeld meer en heb al gebeld met de klantenservice en heb mij laten vertellen dat ik garantie heb.Ik vraag me alleen af dat als ik naar rotterdam Lijnbaan 104 ga of ik dan mijn beeld...

bet4r00t door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

SD kaart 32GB Alleen-lezen Opgelost

als je bij pre orde van een Samsung S7 kreeg je een SD kaart van 32GB gratis.deze zou je voor 1 april binnen hebben?hebben jullie daar ervaringen mee.

• 53 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen