Opgelost! Ga naar oplossing.
petervd schreef:Hoi petervd, goed om te horen dat het nummerbehoud is goedgekeurd. Ik mag aanmenen dat je vraag bijzeze opgelost is en dat ik het Topic kan sluiten ? Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik dat graag 😄
Maurice,
heb vandaag contact gehad met de klantenservice, de actie staat bij jullie gewoon goed in de cumputer.
ook heb ik vandaag de sms gekregen dat tele2 de aanvraag voor nummerbehoud heeft goedgekeurd, dus ga er vanuit dat ik vanaf nu mijn telefoon kan gaan ophalen bij de mediamarkt.
gr. petervd
petervd schreef:Hoi Peter, ik wou even informeren of je al contact had opgenomen met onze telefonische klantenservice ?
bedankt voor het antwoord,
ik zal morgen eens bellen naar de klanten service.
neem aan dat ik daar ook kan vragen of er meer bekend is over de nummer portiring van tele2 naar vodafone.
Hoe gaat het trouwens in zijn werk als tele2 hier geen goedkeuring voor geeft, ik wil namelijk geen nieuw nummer.
petervd
petervd schreef:Hoi petervd, goed om te horen dat het nummerbehoud is goedgekeurd. Ik mag aanmenen dat je vraag bijzeze opgelost is en dat ik het Topic kan sluiten ? Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik dat graag 😄
Maurice,
heb vandaag contact gehad met de klantenservice, de actie staat bij jullie gewoon goed in de cumputer.
ook heb ik vandaag de sms gekregen dat tele2 de aanvraag voor nummerbehoud heeft goedgekeurd, dus ga er vanuit dat ik vanaf nu mijn telefoon kan gaan ophalen bij de mediamarkt.
gr. petervd
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.