petervd

Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Actie periode niet op contract

Beste Vodafone,
 
Vandaag een nieuw abonnement afgesloten bij de mediaamarkt met een htc one x plus.
met nummerbehoud.
nu heb ik dus een contract meegekregen en hierop staat dus niet de actie die nu loopt bij vodafone.
extra 3 gb en 1 jaar lang 50% korting op je abonnement.
 
Ook vertelde de man bij de mediamarkt mij dat ik de telefoon pas meekrijg na als ik een sms krijg van Vodafone dat ik mijn telefoon mag gaan ophalen.
Daarom zou ik graag willen weten wanneer ik dit smsje kan verwachten.
 
alvast bedankt.
 
mvg petervd
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
petervd schreef:
Maurice,

heb vandaag contact gehad met de klantenservice, de actie staat bij jullie gewoon goed in de cumputer.
ook heb ik vandaag de sms gekregen dat tele2 de aanvraag voor nummerbehoud heeft goedgekeurd, dus ga er vanuit dat ik vanaf nu mijn telefoon kan gaan ophalen bij de mediamarkt.

gr. petervd
Hoi petervd, goed om te horen dat het nummerbehoud is goedgekeurd. Ik mag aanmenen dat je vraag bijzeze opgelost is en dat ik het Topic kan sluiten ? Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik dat graag 😄

Bekijk in context

7 Reacties 7
MitchP

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes
Hoi petervd,

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je een abonnement aanschaft met korting en deze vervolgens niet terugziet. Aangezien de Mediamarkt je deze telefoon en abonnement heeft verkocht, dient deze contractsfout hersteld te worden door de verkoper van
deze winkel. Ook jij hebt natuurlijk recht op extra internet en korting op het abonnement 😄

De sms die je krijgt is een bevestiging dat je nummerbehoud door je oude en nieuwe provider is goedgekeurd en dat je door een aantal controles heen bent voordat Vodafone je inschrijft als klant. Na deze bevestiging kun je de telefoon ophalen, wordt je nummerbehoud ingezet en kun je gebruik maken van je nieuwe abonnement.

Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe HTC.

petervd
topicstarter
Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste Mitch,
 
Mediamarkt geeft aan dat ze dit nooit doen, maar dat ik dit gewoon terug zie op de site van vodafone.
Ze zeggen dat omdat ik in deze periode het contract afsluit, dat ik dan hier recht op heb.
maar dat het alleen niet op het contract staat.
Maar als het er nu niet opstaat heb ik er dan nog wel recht op, zo niet wat kan ik dan nu het beste doen.
 
alvast bedankt.
petervd
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Peter, je kunt dan het beste even met contact met onze klantenservice opnemen om na te vragen of je abonnement correct in ons systeem is verwerkt. Hier ga ik overigens wel vanuit. Indien dit nog niet te zien is raad ik je aan het even af te wachten. Op je eerste factuur kun je dit overigens ook terug zien.
petervd
topicstarter
Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
bedankt voor het antwoord,
ik zal morgen eens bellen naar de klanten service.
neem aan dat ik daar ook kan vragen of er meer bekend is over de nummer portiring van tele2 naar vodafone.
 
Hoe gaat het trouwens in zijn werk als tele2 hier geen goedkeuring voor geeft, ik wil namelijk geen nieuw nummer.
 
petervd
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
petervd schreef:
bedankt voor het antwoord,
ik zal morgen eens bellen naar de klanten service.
neem aan dat ik daar ook kan vragen of er meer bekend is over de nummer portiring van tele2 naar vodafone.

Hoe gaat het trouwens in zijn werk als tele2 hier geen goedkeuring voor geeft, ik wil namelijk geen nieuw nummer.

petervd
Hoi Peter, ik wou even informeren of je al contact had opgenomen met onze telefonische klantenservice ?
petervd
topicstarter
Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Maurice,
 
heb vandaag contact gehad met de klantenservice, de actie staat bij jullie gewoon goed in de cumputer.
ook heb ik vandaag de sms gekregen dat tele2 de aanvraag voor nummerbehoud heeft goedgekeurd, dus ga er vanuit dat ik vanaf nu mijn telefoon kan gaan ophalen bij de mediamarkt.
 
gr. petervd
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
petervd schreef:
Maurice,

heb vandaag contact gehad met de klantenservice, de actie staat bij jullie gewoon goed in de cumputer.
ook heb ik vandaag de sms gekregen dat tele2 de aanvraag voor nummerbehoud heeft goedgekeurd, dus ga er vanuit dat ik vanaf nu mijn telefoon kan gaan ophalen bij de mediamarkt.

gr. petervd
Hoi petervd, goed om te horen dat het nummerbehoud is goedgekeurd. Ik mag aanmenen dat je vraag bijzeze opgelost is en dat ik het Topic kan sluiten ? Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik dat graag 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic