Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,235Oplossingen
  • 1,674Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

INTERNET OP BLACKBERRY WERKT AL DAGEN NIET BIJ MIJ ? Alleen-lezen Onopgelost

Ik maak gebruik van blackberry bloks alleen mijn internet werkt al dagen niet.Ik kan wel gewoon pingen en op messenger of facebook maar internet werkt gewoon niet wat kan ik hier aan doen?

souhailla door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung galaxy note geen luidspreker gluid Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een samsung galaxy note gekocht en had deze al binnen 2 dagen binnen ipv de verwachte 2 weken. Geweldig natuurlijk was het niet dat de speaker op de achterkant niet werkt! Bij het bellen hoor i...

Iphone 4S Simkaart Activeren Alleen-lezen Onopgelost

Beste vodafone. Ik heb gisteren mijn Iphone 4S binnen gekregen, en gelijk geactiveerd en een apple id aangemaakt.Hij werkt perfect echter krijg ik het bericht 'geen service' constant in plaats van een...

MxBollen door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

problemen met mobiel internet? Alleen-lezen Opgelost

hoi, ik heb laatst mijn sim-only abo omgezet in de winkel en daar een data abo bij toegevoegd.gisteren de instellingen nagekeken, maar geen data op het abo. gisteren geactiveerd. maar krijg nog steeds...

Do I have a virus on my Iphone 4S?! Please help ? Alleen-lezen Opgelost

As I was looking through my calendar for the next few months, I found an event called "MariinE..'s birthday" and at first thought it was a friend messing about when I wasn't on my phone but after I tr...

BlackBerry Bundel geactiveerd maar werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

hoi Ik heb vandaag een blackberry bundel geatciveerd ik heb blackberry aan naar 4000 ge-sms'tik heb een sms terug gekregen dat de bundel is geactiveerd maar niks werktik kan neit inetrnetten, whatsapp...

BB9300 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

BlackBerry prepaid internet werkt niet meer. Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb gisteravond m'n prepaid Bold 9700 geupdate naar OS6, en dat is allemaal prima gelukt.Alleen sinds ik dat heb gedaan werkt mijn WhatsApp/Opera Mini niet meer. Alleen nog wanneer ik gebruik maak ...

cocie3 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

bij aanschaf blackberry prepaid een week gratis pingen? Alleen-lezen Onopgelost

dat is mij verteld door vodafone. Valse informatie. Ik kan geen week gratis pingen en nu? moet ik na 20euro betaald te hebben weer 20 euro beltegoed kopen?

Geen netwerk meer Alleen-lezen Onopgelost

Hallo ik heb een samsung galaxy acemaar heb sinds een paar dagen dat ik niet meer kan bellen of smsennou geeft me telefoon aan bij status van mobiel netwerk"verbinding verbroken" Heeft iemand hier erv...

Sci2 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Htc magic unlock Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Onlangs heb ik een HTC magic gekregen waar een Vodafone simlock op zit. Ik wil deze graag simlock vrij maken zodat ik ook gebruik kan maken van andere simkaartjes waar nog tegoed op staat. Nu k...

bramh door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Enorm slechte batterijduur Blackberry Bold 9900 Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben sinds september 2011 in het bezit van een Blackberry Bold 9900 met een Vodafone abonnement. De afgelopen weken merkte ik dat de batterij van mijn Blackberry steeds korter meegaat. Alle energie ...

Wouter87 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Levering Galaxy Ace Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, recentelijk hebben we een bestelling gedaan in combinatie met een Samsung Galaxy Ace, alleen blijkt na contact te hebben gehad met de klantenservice dat het toestel niet voorradig is.Bestaat er...

AndreB door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung Galaxy Ace, met abonnement. smsen in het buitenland. Alleen-lezen Onopgelost

hallo allemaal, ik heb een Samsung Galaxy Ace, met een abonnement met internet. Ik ga morgen op skivakantie en nu zag ik dat smsen vanuit en naar het buitenland NIET binnen je abonnement is. Ik vind d...

Jasmijnnx door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Blackberry abonnement omzetten naar iPhone 4S Alleen-lezen Opgelost

Beste mensen,Ik ben sinds ongeveer 9 maanden in het bezit van een 2-jarige Blackberry Torch 9800 abonnement. Ik zou graag willen overstappen naar een iPhone 4S (los toestel kopen). Zou het dan mogelij...

daan92 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Dringend hulp a.u.b Alleen-lezen Onopgelost

Ben ik nu de enigste van wie zijn internet het niet doet, tenzij ik op Wi-Fi werk? Mijn vriend heeft ook Vodafone, maar bij hem werkt het netwerk gewoon perfect, en hij woont in dezelfde stad als mij....

Blackberry BloX Alleen-lezen Onopgelost

Hallo heb een klein probleempje. Gister zou ik moeten opwaarderen om mijn Blackberry MBlox te verlengen, maar heb dat vanmorgen gedaan.Dus vanmorgen om 7uur heb ik 20euro opgewaardeerd en dat lukte ge...

Ersa door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Black Berry Curve - WIFI problemen.. Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik wil dol graag WIFI op mijn BlackBerry om op MSN tekunnen, lekker te kunnen pingen, .. Noem maar op. Alleen het lukt me maar niet om aan internet tekomen? En ben nu beetje gestresst aan gezie...

JeroenVS door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

wit beeld blackberry Alleen-lezen Onopgelost

hellppp wat moet ik doen ik heb een blackberry nog geen 9 maanden oud en ik stond vanmorgen op en is de helft van me beeld verdwenen is wit geworden heb ik hem opnieuw opgestart en het blijft hetzelfd...

larissa95 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

kun je zelf wifi netwerk weer aanzetten? Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, ik heb 2 maanden geleden mijn wifi netwerk bij jullie ingesteld op alleen openbare wifi (heb namelijk prepaid)maar ik heb vandaag een Blackberry blox aangezet, maar kan dus niet op wifi buiten op...

kimbo door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen