Hallo,
Je kunt ook via MyVodafone kiezen voor:
===> Mijn Profiel
===> Abonnement
===> Einddatum contract
Als de einddatum van jouw contract "maart 2016" is. Dan kun je nu verlengen. 😄
Indien de einddatum van jouw contract "maart 2017" is. Dan zul je inderdaad nauwkeurig je contract met Vodafone moeten controleren. Daarin staat vermeld of je een één-jarig of een twee-jarig abonnement hebt afgesloten.
N.B. het is tijdens het afsluiten van een contract altijd aan te bevelen om de contract-termijn en de kleine lettertjes goed door te lezen. En pas daarna je handtekening te zetten.
Als Vodafone een fout heeft gemaakt, en er daadwerkelijk een contract-termijn van één jaar in jouw contract staat. Dan wordt het inderdaad tijd om te bellen met de Vodafone Klantenservice op telefoonnummer 1201.
Dan moet die fout rechtgezet worden. Zodat je deze maand alsnog kunt verlengen.
Succes!
Netwerker