Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,276Oplossingen
  • 1,743Discussies
  • 79.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

iPhone 5: mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk Alleen-lezen Onopgelost

Alvast excuses als ik dit in het verkeerde forum heb geplaats. Sinds gisteren ben ik terug in Nederland, en helaas werkt mijn mobiele internet van Vodafone niet meer. Er staat wel een 3G/4G tekentje, ...

My Vodafone app Alleen-lezen Onopgelost

Wat een waardelose app is het geworden kost alleen maar mb's blijft maar zoeken ben niet van plan bij Vodafone te bliiven als er niks aan de app gedaan word zal ook niemand meer aanbevelen om vodafoon...

Multi-simkaart Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een multi sim geactiveerd vandaag, ik zie bovenin mijn iPad Vodafone als provider maar als ik de WiFi uitschakel heb ik geen verbinding met mobiele data? Ik heb de APN al aangepast naar live.vo...

Simkaart wordt niet gelezen [opnieuw opstarten] Alleen-lezen Onopgelost

Goeden avond ik heb since 4 dagen dat ik constant mijn telefoon opnieuw moet opstarten hij zegt simkaart verwijdert telefoon dient opnieuw opgestart te woren om de simkaart te herkennen . Ik heb reeds...

Creditnota's en korting maandkosten Alleen-lezen Onopgelost

Maar eens op deze manier proberen en tevens de laatste.ik heb drie creditnota's tegoed en nu met deze maand mee 3,x €10 extra korting op mijn abonnement echter zie ik niet helemaal niets van terug.Ver...

abonnement wijzigen Alleen-lezen Onopgelost

Momenteel zitten we met een 2 jarig Sim only abonnement die pas in mei 2016 verloopt.Echter is de telefoon best achterhaald (whatsapp wilt al niet eens) en willen we dus graag het abonnement bij Vodaf...

Verwijderde foto's blijven achter op mijn toestel Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Op het moment dat ik foto's van mijn Galaxy s4 mini heb verwijderd, blijven ze toch achter in het geheugen. Als ik de foto's die ik wel bewaard heb over zet naar mijn PC', dan komen al die in h...

netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb de laatste tijd erg slecht bereik. Ik ben bijna niet bereikbaar en als ik bel dan hoor ik die persoon erg slecht. Kunnen jullie mij vertellen wat de oorzaak hiervan is en hoe dit opgelost...

Cash Back samsung galaxy S6 edge Alleen-lezen Onopgelost

LS. Afgelopen vrijdag heb ik mijn Abo verlengt een dag later is er een cash back actie bij alle grote spelers in de telecombranache.Vervolgens bel je vodafone en dan wordt je met een kluitje het riet ...

waar vind ik min klantnummer? Alleen-lezen Onopgelost

ik heb hybrid red en een my vodafoneaccount maar ik kan nergens een klantnummer vinden.........ik heb alleen een rekening van de simkaart en maandelijks afschrijvingen, waarop ook geen klantnummer sta...

Internet bundel niet correct weergegeven Alleen-lezen Onopgelost

Goedenavond, Ik heb sindskort een abonnement van Vodafone. Er was toen sprake van een actie aanbieding (Red E abonnement 2GB + 1GB gedurende de gehele looptijd). Echter als ik inlog via de site of met...

contacten Alleen-lezen Onopgelost

Hallo mijn telefoon is gestolen. Een Samsung galaxy s3 nu heb ik een nieuwe telefoon met dus een nieuwe simkaart. Maar hoe krijg ik mijn contacten terug die op de sim staan? Worden deze nog gesynchron...

Geen unlockcode verkrijgbaar Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik probeer al een tijdje een unlock code te krijgen, ik kan wel gewoon een sms ontvangen met een code daar in maar wanneer ik me emei code intoets zegt oe dat er geen unlockcode is voor deze tel...

Wel bereik maar geen normaal gesprek kunnen houden! Alleen-lezen Onopgelost

Beste Lezers, Heeft iemand dit al meegemaakt;We zijn onlangs met al onze bedrijfs abonnementen overgestapt naar Vodafone. Helaas blijkt dit geen slimme beslissing te zijn geweest.We zitten met ons bed...

Verlengen, wanneer nieuwe telefoon thuis? Alleen-lezen Onopgelost

Kan mijn abonnement verlengen, als ik dat doe, wanneer krijg ik dan mijn nieuwe telefoon thuis? Morgen al of zaterdag of pas volgende week?

1GB data niet kunnen verlengen Alleen-lezen Opgelost

Hallo Vodafone, Helaas kan ik niet mijn 1GB verlengen of opnieuw aanzetten,dit probleem heb ik sinds de mobiele (IOS) app je standaard doorlinkt naar dit website. Groet,Marc

extra databundel van aanbieding niet in My Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb zeer recent een nieuw sim-only abonnement afgesloten: Vodafone Red-3 Essential. Hierbij was de aanbieding dat er gratis 1 GB extra databundel bij was.Dit staat ook op het contract.Wanneer ik ec...

Het WK 2014 en je zomer! Alleen-lezen Opgelost

Momenteel zijn we hard aan het wachten tot de 1e wedstrijd die zal plaats vinden in Brazilië. In dit Topic ga ik je meenemen naar nee niet het volledige voetbal gebeuren maar meer de trends voor dit j...

samsung note 4 android update Alleen-lezen Onopgelost

wanneer kunnen we nou eindelijk android 5.0.1 verwachten op onze note 4?deze vraag stel ik al een lange tijd aan mezelf, in december zeiden ze namelijk dat we hem of net voor of net na de jaarswisseli...

Moet ik de buitenland blox dagelijks activeren? Alleen-lezen Onopgelost

Hi allen,Als mijn alles op reis XL blox op 'aan' staat, moet ik me dan alsnog dagelijks aanmelden door te smsennaar 4000 of staat deze bundel automatisch aan en wordt er 4 eur per dag in rekening gebr...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Hoe lang gaat jouw mobiel mee?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen