HildaM93

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnementsduur

Hallo ik heb vorig jaar maart een 1 jarig abonnement afgesloten althans dat was mijn wens. ik heb in de Vodafone winkel in Heerenveen een 1 jarig abonnement met de note vier genomen. Heb destijds ongeveer 400 euro bij moeten betalen ik heb dat via de pin betaald en kan dat indien nodig terug zien. Nu een jaar later wou ik mijn abonnement verlengen want ik wou graag een nieuw toestel. Nu komt het probleem, tot mijn verbazing zie ik in my Vodafone staan dat mijn contract nog tot volgend jaar loopt terwijl ik veel bij heb moeten betalen voor het toestel omdat ik een 1 jarig abonnement wou. Kan iemand mij hier alstublieft mee helpen mvg hilda
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Als eerste raad ik je aan om het contract erbij te pakken. Daar staat precies op wat is afgesproken in de winkel. De klantenservice of de winkel zou het eventueel kunnen herstellen mits dat het klopt, zodat je kan verlengen.
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Je kunt ook via MyVodafone kiezen voor:

===> Mijn Profiel
===> Abonnement
===> Einddatum contract

Als de einddatum van jouw contract "maart 2016" is. Dan kun je nu verlengen. 😄
Indien de einddatum van jouw contract "maart 2017" is. Dan zul je inderdaad nauwkeurig je contract met Vodafone moeten controleren. Daarin staat vermeld of je een één-jarig of een twee-jarig abonnement hebt afgesloten.

N.B. het is tijdens het afsluiten van een contract altijd aan te bevelen om de contract-termijn en de kleine lettertjes goed door te lezen. En pas daarna je handtekening te zetten.

Als Vodafone een fout heeft gemaakt, en er daadwerkelijk een contract-termijn van één jaar in jouw contract staat. Dan wordt het inderdaad tijd om te bellen met de Vodafone Klantenservice op telefoonnummer 1201.
Dan moet die fout rechtgezet worden. Zodat je deze maand alsnog kunt verlengen.

Succes!

Netwerker

Anonymous
Niet van toepassing
Is het nog gelukt ?
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Hoi HildaM93 , heb je nog contact gehad met de klantenservice over je contract? Omdat we niets meer gehoord hebben, sluiten we dit topic over 48 uur. Je kunt er dan niet meer op reageren. Ik hoop dat het ondertussen al is opgelost.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic