Sylviadestiny

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Abonnement

Hoi ik heb via de email mijn contract gekregen en dit zou 2-5-2020 ingaan maar helaas is dit niet gebeurt!

Graag wil ik de reden weten. 

Mvgr Sylvia 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Daar was ik alweer @Sylviadestiny! Ik ben direct met je mee gaan kijken. De bestelling zelf is geplaatst op 2 mei 2020. Je mag 4 maanden voor de einddatum van jouw contract verlengen. De bestelling zelf gaat in op de einddatum van jouw huidige abonnement, in dit geval 30 augustus 2020.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @Sylviadestiny 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Jeetje zeg, dat is al een lange tijd geleden dat dit zou gebeuren. Vreemd dat je hier nog niets van hebt vernomen. Omdat dit een klanten helpen klanten community is, kan ik je niet helpen. Het beste wat je kan doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of hier wachten tot iemand van Vodafone je bericht ziet en dit voor je uit gaat zoeken. 

Via de pagina van de klantenservice kan je ook een chat starten als er medewerkers aanwezig zijn. Hou rekening met Pinksteren en Corona, dat het even duurt voor je antwoord hebt. Door minder personeel kan het daarom langer duren! 

Het is wel vreemd dat je hier geen reactie al op hebt gekregen. Ook niet in je spambox? Er kunnen verschillende redenen zijn en alleen Vodafone kan je daar mee helpen. Succes!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Sylviadestiny 
Welkom op de Vodafone Community. 

Jeetje! Dat is al een poosje geleden. Logisch dat je wilt weten hoe de vork nu precies in de steel steekt. Ik moet je op dit moment een hapklaar antwoord schuldig blijven, omdat je geen gegevens hebt ingevuld bij je profiel. Heb je toevallig al contact gehad met één van mijn collega's via de chat zoals @Energieboy als tip gaf? Zo niet, dan wil ik je vragen om je gegevens in je Community profiel even in te vullen. Ik neem dan graag een kijkje achter de schermen. 

Sylviadestiny
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi ik heb mijn gegevens ingevuld dus het zou fijn zijn als u voor mij even kan kijken. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Daar was ik alweer @Sylviadestiny! Ik ben direct met je mee gaan kijken. De bestelling zelf is geplaatst op 2 mei 2020. Je mag 4 maanden voor de einddatum van jouw contract verlengen. De bestelling zelf gaat in op de einddatum van jouw huidige abonnement, in dit geval 30 augustus 2020.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Oh, dat duurt dus nog wel even 
Nu al laten verlengen voor eind augustus, dat is wel heel snel.
Alvast heel veel plezier in de toekomst als je abonnement over gaat 

Sylviadestiny
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dat weet ik maar er staat ingangsdatum 2-5-2020... Dan klopt mijn contract niet? 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes
Sylviadestiny wrote:

Dat weet ik maar er staat ingangsdatum 2-5-2020... Dan klopt mijn contract niet? 

Waar staat dit? 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

@Sylviadestiny . Ik heb je bericht verwijderd hoor. Hier stonden heel veel persoonlijke gegevens in, die anderen niet hoeven in te zien ^^. 
Ik kan het overigens zelf nog wel inzien dus ik duik er eventjes in! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic