Op 28-4-2020 ben ik in de Vodafone winkel in Alphen aan den Rijn geholpen en heb hier aan gegeven over te willen stappen van KPN televisie en mobiel naar Vodafone en Ziggo.
Vanaf vandaag is mijn Vodafone mobiel/ziggo tv abonnement ingegaan. Echter blijkt nu dat er nooit is aangegeven bij KPN dat het om een overstap ging. Wat heel raar is, want in mijn contract staat duidelijk aangegeven dat het om een overstapservice gaat. En mijn mobiele abonnement is wel goed overgegaan. Ik zit de komende maand en misschien langer met dubbele kosten aangezien KPN televisie nu nog doorloopt.
Ik heb met een medewerker van Ziggo gechat, en die gaf aan dat de kosten van het ziggo televisieabonnement vergoed kunnen worden. Echter ga ik hier niet mee akkoord, mijn extra kosten van KPN bedragen 62,50 per maand en deze dienen vergoed te worden. Want door mijn overstap van KPN mobiel naar Vodafone Mobiel vervallen mijn extra opties bij KPN compleet. Dit betekent dat als in nog een maand via KPN zou kijken ik dan meer betaal voor minder opties.
De opzegging bij KPN televisie is nog niet doorgevoerd. ik neem aan dat Vodafone of Ziggo dit ook kan doen aangezien er in mijn contract staat dat het om een overstap gaat.
Het vergoeden van de extra kosten van KPN televisie lijkt mij de enige reële tegemoetkoming. Aangezien ik na het ondertekenen van het Vodafone/Ziggo contract niet verantwoordelijk ben voor het wel of niet uitvoeren van de overstapservice,
Ik hoor graag wat de verdere stappen zijn,
Mvg,
Dennis