henkstoep

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

telefoon - wat voor abonnement heb ik?

goedemiddag

 

ik heb al een heel lang een abonnement bij jullie maar ik heb werkelijk geen idee hoe mijn abonnement is

heb ik bv internet ? is het mogelijk om een senioren smartphone bij jullie af te nemen

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @henkstoep 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Een senioren smartphone heeft Vodafone niet. Daarvoor zijn speciale bedrijven die je daarmee kunnen helpen. Kijk bv eens bij een ouderenbond of even kijken via Google. Of je abonnement voorzien is van internet, dat denk ik haast wel maar weet dat natuurlijk niet zeker. Ik kan niet in het systeem kijken wat je hebt.

Het is daarom handig om even te wachten op iemand van Vodafone die je verder kan helpen. Die kan in het systeem kijken wat je hebt en je daarop advies geven. Eventueel zou je zelf nog langs een Vodafone winkel kunnen gaan en dat ze je daar advies geven. Wil je weten of er een Vodafone in de buurt is, kijk hier!

En anders even wachten op een medewerker van Vodafone. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @henkstoep 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Een senioren smartphone heeft Vodafone niet. Daarvoor zijn speciale bedrijven die je daarmee kunnen helpen. Kijk bv eens bij een ouderenbond of even kijken via Google. Of je abonnement voorzien is van internet, dat denk ik haast wel maar weet dat natuurlijk niet zeker. Ik kan niet in het systeem kijken wat je hebt.

Het is daarom handig om even te wachten op iemand van Vodafone die je verder kan helpen. Die kan in het systeem kijken wat je hebt en je daarop advies geven. Eventueel zou je zelf nog langs een Vodafone winkel kunnen gaan en dat ze je daar advies geven. Wil je weten of er een Vodafone in de buurt is, kijk hier!

En anders even wachten op een medewerker van Vodafone. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @henkstoep . Welkom hier!

Goede vragen. Ik moet zeggen dat ik ook geen idee heb wat voor abonnement je hebt. Ik heb namelijk geen idee welke klant je bent ;-). Mocht je willen dat ik de systemen voor je induik, vul dan je profiel aan met je adres, geboortedatum, telefoonnummer en laatste cijfers van je IBAN. Maar wat @Energieboy zegt lijkt me ook zeker een hele goede; je kunt ook altijd even langs een Vodafone winkel voor informatie. Daar kan men je ook goed verder helpen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic