Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,261Oplossingen
  • 1,699Discussies
  • 77.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

vastlopen app Alleen-lezen Opgelost

Mijn app loopt steeds vast. Na inloggen krijf ik een scherm te zien Even checken of we nog wat te vertellen hebben en dan zit hij vast.

heico1 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone dekking slecht Alleen-lezen Onopgelost

De laatste tijd is de kracht van het Vodafone netwerk slecht, gewoon heel vaak geen bereik?

Danny7 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

wie ik bel ziet alles wat van mij in google staat Alleen-lezen Opgelost

Goedendag.Vandaag kwam ik achter het volgende..... ik bel iemand bij wie ik niet in zijn contacten sta, hij neemt niet op.Hij ziet dat hij een oproep heeft gemist, daar staan mijn zakelijke gegevens v...

Wisselgesprek activeren Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik heb een 2e prepaid simkaart van Vodafone waar ik graag wisselgesprek op wil activeren. Dit lijkt alleen nog mogelijk. Als ik*43# krijg ik de melding "verbindingsprobleem of ongeldige mmicode"...

ChrisN door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Combineren Vodafone Accounts Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone, wij hebben thuis 4 Vodafone accounts, 1 zakelijk, die kan niet gecombineerd worden in de Vodafone App, maar 3 prive accounts. Van deze 3 zijn er 2 gekoppeld en de derde heeft een eigen...

Nieuwste update Vodafone app Alleen-lezen Opgelost

Na updaten van de Vodafone app werkt niets meer. Kan niks meer inzien zoals verbruik ed.App er af gehaald en opnieuw geïnstalleerd. Maar dat helpt niet.Graag hier iets aan doen!

Iris2211 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verlengen abonnement en nwe simkaart Alleen-lezen Opgelost

Ik heb zojuist weer mijn abonnement verlengd. Ik heb er maar direct een nwe simkaart bij besteld aangezien de huidige al enkele jaren oud is. Maar hoe zit dat nu als deze binnen komt? Kan ik m direct ...

My Vodafone app werkt niet Alleen-lezen Opgelost

sinds een aantal weken doet de vodafone app het neit meer.Er komt steeds een melding dat er gecheckt wordt of er nog iets te melden is.Ik las dat dit vaker voorkomt sinds de update bij de iphone 6Wat ...

Vodafone app Alleen-lezen Opgelost

De vernieuwde app doet het niet op de telefoon.

app Alleen-lezen Opgelost

De vernieuwde app My Vodafone blijft al dagen hangen in mi Iphone 6S, ook na verwijderen en opnieuw plaatsen. Helaas lijkt er niets te gebeuren bij Vodafone. Een bericht naar vodafone wordt niet op ge...

Miastax door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Problemen bij inloggen My Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Sinds gisteren kan ik niet meer op de normale wijze in loggen via de webpagina van Edge bij My Vodafone.Na het ingeven van het e-mailadres en het wachtwoord verschijnt in het volgende scherm een...

BasBanning door Gedreven Meedenker
  • 65 Topics
  • 4 Oplossingen
  • 20 Likes

Bestelling Multi Data Simkaart Alleen-lezen Opgelost

Ik probeer al enige tijd om een Multi Data Simkaart voor mijn tablet te bestellen, krijg melding dat het gelukt is maar geen E-mail bevestiging en tot nu toe ook niks ontvangen. Ik heb het al paar ker...

Manier voor nummerbehoud na 2 jaar buitenland Alleen-lezen Opgelost

Ik ben verhuisd naar de Filipijnen voor 2 jaar. Mijn Vodafone abonnement heb ik per eind april opgezegd. Ik gebruikte al een jaar of 20 hetzelfde Nederlandse mobiele nummer. Omdat ik na twee jaar weer...

bplatel door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Data Red abonnement Alleen-lezen Opgelost

Deze maand heb ik mijn contract verlengd, onder een Red abonnement. Op de site staat dat in dit pakket 12GB data zit, maar waarom is mijn maandelijkse tegoed 'maar' 10GB?

JvI1912 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsunug S10 plus en fonts kopen Alleen-lezen Opgelost

Ik wil via mijn s10 nieuwe fonts kopen. Er wordt dan gevraagd om te betalen via my vodafone. Als ik dit selecteer dan krijg ik de melding dat mobiele gegevens aan moeten staan. Deze staan aan. Wat doe...

Last van een stroomvreter? Android Alleen-lezen Onopgelost

Waar gaat de batterij aan op?Ga naar Instellingen > Batterij om een nauwkeurige weergave te zien van welke applicaties het meeste energie slurpen. Als je hier een applicatie tussen ziet staan die je n...

Nevets86 door Expert
  • 5447 Topics
  • 253 Oplossingen
  • 785 Likes

Mb's doneren lukt niet Alleen-lezen Opgelost

Ik doneer meestal mijn overgehouden mb's aan het eind van de maand aan het goede doel, echter nu heb ik al verschillende keren gehad dat dit niet lukt, het lijkt er wel op dat dit met opzet geblokkeer...

Cocoupe door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ontkoppelen accounts Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag,Ik zou graag de accounts van My Vodafone en Ziggo los van elkaar willen halen m.b.t. de inloggegevens. Ik profiteer van de extra's, maar ik wil graag my vodafone gescheiden houden van zigg...

SK57 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Voor hoeveel mensen is red Essentials? Alleen-lezen Opgelost

Ik en mijn moeder willen een red Essential abonnement afsluiten voor ons 2 maar is dat abonnement überhaupt wel voor 2 mensen?

Frank2004 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen