Wie weet raad?
Sinds vrijdag kan in van het ene op andere moment geen email meer versturen via mijn mobiel (samsung S10+).
Ik heb niets gewijzigd of anders gedaan dan anders. Mail ontvangen gaat gelukkig nog wel.
Volgens Vodafone is er niets veranderd, maar daarmee is het probleem niet opgelost.
Duidelijk is dat er iets niet goed gaat met de uitgaande mail instellingen, ondanks dat deze allemaal goed staan.
Ik krijg telkens de melding dat er een verbindingsprobleem met de server is en dat de mail wordt verzonden zodra de verbinding is hersteld.
Sindsdien heb ik al meerdere keren opnieuw de telefoon opgestart, een update gehaald (in de hoop dat het dan weer zou functioneren), een netwerkswitch geprobeerd, nieuwe emailaccounts ingesteld, andere uitgaande mail instellingen en poort geprobeerd, wachtwoord in myvodafone en bij verificatie gewijzigd. En al 3x aan de vodafone chat gehangen en niets werkt.
Het gaat om 3 a 4 zakelijke mailadressen van waar ik toch echt mobiel mijn mail moet kunnen beantwoorden via de standaard mail-app van samsung.
Ik weet echt niet meer hoe ik dit probleem kan oplossen, Ik hoop dat iemand hier het weet en me verder kan helpen!