Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Steven, mijn punt is dat Vodafone al lang had moeten en kunnen weten dat
er een probleem is, wat voor probleem er is en hoeveel mensen dit
betreft. Als zij alleen maar iets kunnen oplossen als er nóg ...
Beste Steven, het spijt me te moeten zeggen, maar wat is dit nou voor
een belachelijk verzoek??? Jullie technische dienst wil per klant een
onderzoek aanmaken???? Komop zeg!! Hoeveel mensen hebben in ...
Hoe lang is het nu geleden sinds de eerste klachten? Juist, 2 maanden!!
Het is dat er geen sterkere woorden zijn voor schandalig, maar dit is
werkelijk ongehoord. Mensen, mijn advies, laten we massaal...
Ik heb gisteren zelf maar weer eens gebeld. Jet is nog steeds in
onderzoek. Ik heb mijn klacht nu maar eens laten escaleren bij de
klantenservice en compensatie gevraagd. Niet om het geld maar om het
...