Hallo,
Wij beschikken over een Together abonnement.
Voor mijn vrouw hebben wij een nieuw toestel met esim besteld. Oude fysieke simkaart heeft altijd prima gewerkt, maar de nieuwe esim wil niet activeren en de fysieke simkaart werkt ook niet in het nieuwe toestel.
Destijds naar de winkel geweest, waar ze ook het één en ander hebben geprobeerd, maar zonder succes. Daar ook te horen gekregen dat de fysieke simkaart niet goed zou zijn en deze door hun handelingen nu sowieso gedeactiveerd is.
Door de winkelmedewerker is een case aangemaakt (14972065). Afgelopen week ben ik terug gebeld door een supportmedewerker (Johannes) dat de case volledig verwerkt zou zijn en de activatie nu zou moeten lukken. Toen was ik niet hij het betreffende toestel, dus hij zou 's avonds terugbellen. Dit is niet gebeurd, dus ik heb zelf contact gezocht met de support. Hier uiteraard een andere persoon aan de lijn gekregen die vervolgens mijn(!) huidige esim heeft gedeactiveerd (wat absoluut niet de bedoeling was).
Gelukkig had zij al een nieuwe esim voor mij aangemaakt, dus deze kon ik weer activeren.
Vandaag opnieuw contact gezocht met de support, maar hier kreeg ik te horen dat de case er nog helemaal niet door is?!
Inmiddels speelt dit hele verhaal al vanaf 20 december, dus wij zijn er helemaal klaar mee.
Help ons alsjeblieft! Dit is geen doen zo en wij horen alleen maar tegenstrijdige berichten, maar een oplossing komt er niet...