Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Hallo, Wij beschikken over een Together abonnement.Voor mijn vrouw
hebben wij een nieuw toestel met esim besteld. Oude fysieke simkaart
heeft altijd prima gewerkt, maar de nieuwe esim wil niet activer...
Inmiddels weer 2 weken verder en nog steeds zonder oplossing...Hoe
moeilijk moet het zijn om oude simkaart te deactiveren en nieuwe
simkaart te activeren?Wij zijn van het eSim verhaal afgestapt (daar ...
Goedemorgen, As we speak wordt mijn eSim wederom gedeactiveerd...Het
gaat echter niet om mijn nummer, maar het telefoonnummer van mijn
vrouw.Dus ik weet niet wat er aan de hand is bij jullie, maar goe...
Vandaag weer telefonisch contact gehad met de support aangezien ik geen
updates meer krijg. Daar werd mij vrolijk medegedeeld dat ik maar rustig
moest afwachten (dat doen wij gelukkig ook pas sinds 20...
Hallo @Roland Als ik in MyVodafone kijk zie ik de "oude" fysieke
simkaart nog als standaard staan en de eSim als in bestelling.Ditzelfde
dus ook in de app.De oude simkaart is ingenomen door de medewer...