Marco
Community Moderator
Community Moderator
  • 24Posts
  • 4Oplossingen
  • 5Likes
Lid sinds juni
woensdag

Community badges

Gekregen likes

Mijn Oplossingen

Re: Ziggo Go in buitenland Opgelost

Goedemorgen Henry, wat fijn dat je lekker op vakantie bent in Spanje! En als Ajax fan wil je natuurlijk ongestoord de wedstrijden kunn...

Re: eSIM wil bevestiging per sms Opgelost

Helaas is je huidige eSIM nu geblokkeerd @MarcK1. We kunnen dit helaas niet vrijgeven. De meest snelle manier is om naar een Vodafo...

Re: Onkoppelen ziggo vodafone Opgelost

Goedemiddag @Sanneoskam, welkom op de Vodafone Community! 🙂 Begrijpelijk dat je niet wil dat het Ziggo account van je vader aan je Vo...

Activiteit van deze gebruiker

Re: Toestel met defect ontvangen en nu?? Onopgelost

Helemaal top dat je inmiddels de promo code hebt ontvangen! @LadybugDee  Dit kan helaas alleen door het toestel naar Likewize te sturen. Mijn collega's in de VodafoneZiggo winkel hebben helaas niet d...

Re: Toestel met defect ontvangen en nu?? Onopgelost

Dat gaat inderdaad niet goed @LadybugDee. Omdat er nog een nummerportering actief is, kan ik het bedrag nu nog niet vergoeden. Zou je nog een bericht willen plaatsen nadat je abonnement is gestart, en...

Re: Toestel met defect ontvangen en nu?? Onopgelost

Dank je wel @LadybugDee. Bij een nieuw toestel betaal je altijd wettelijke thuiskopieheffing. Als het eerste toestel retour is, dan wordt ook de wettelijke thuiskopieheffing gecrediteerd. Voor het nie...

Re: Toestel met defect ontvangen en nu?? Onopgelost

Wat fijn dat je zo goed bent geholpen in de VodafoneZiggo winkel @LadybugDee! Ik kijk dit graag voor je na. Ik zie dat je al een mobiel nummer in je profiel hebt staan. Zou je deze eens willen contro...

Re: Hoe kan ik mijn nieuwe simkaart activeren? Opgelost

Erg fijn om te lezen dat het probleem opgelost is @Celle! Goed dat je aangeeft dat er verbeterpunten zijn. Hier gaan we zeker iets mee doen.Ik wens je alvast een fijne (online) vakantie! 