ok_

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

ziggo&vodafone ontkoppelen

Mijn vodafone account is gekoppeld met mijn moeder haar ziggo account.. Ik dacht slim te zijn om de inlog gegevens te wijzigen van het ziggo account, maar dat gaat dus niet. Nu staan beide op haar e-mailadres. Zouden jullie de accounts kunnen ontkoppelen? Want ik wil graag mijn vodafone account op mijn eigen naam/e-mail. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @ok_,

 

Ik heb de gegevens doorgekregen van Lycke en heb de accounts ontkoppeld. Dat betekent dat het Mijn Ziggo-account in stand blijft met de huidige gegevens en jij een nieuwe My Vodafone kan aanmaken. Mocht je nog ergens tegenaan lopen, laat het vooral weten!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @ok_ 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is Lycke er wel, ze is werkzaam bij Vodafone en je kan @Lycke een privé bericht sturen via
hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je haar toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Ze is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als ze onderstaande gegevens heeft ontvangen!

In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Lycke toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan haar toezenden via deze link! Zodra ze dit heeft aangepast zal Lycke je berichten.

Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

ok_
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Bedankt voor je reactie! Ik heb @Lycke een privé berichtje gestuurd.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @ok_,

 

Ik heb de gegevens doorgekregen van Lycke en heb de accounts ontkoppeld. Dat betekent dat het Mijn Ziggo-account in stand blijft met de huidige gegevens en jij een nieuwe My Vodafone kan aanmaken. Mocht je nog ergens tegenaan lopen, laat het vooral weten!

ok_
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hoi! Het is gelukt, bedankt!!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic